BibTex RIS Kaynak Göster

Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor

Yıl 1995, Cilt: 3 Sayı: 3, 389 - 390, 01.04.1995

Öz

1988 yılında, Ankara`nın Çankaya, Keçiören, Polatlı, Ayaş ve Haymana ilçelerindeki 37 ilkokul, bağımsız ortaokul ve genel liselerde bulunan toplam 588 öğretmen üzerinde "Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olması Engelleri"konulu bir araştırma yapılmıştır. Araştırma kapsamına ayrıca, Ankara`da bulunan kadın müdürler, okul müdürü atamaya yetkili Bakanlık üst düzey yöneticileri ve çevresel grupları temsilen okul koruma derneği ve okul aile birliği temsilcileri de alınmıştır.

Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor

Yıl 1995, Cilt: 3 Sayı: 3, 389 - 390, 01.04.1995

Öz

1988 yılında, Ankara`nın Çankaya, Keçiören, Polatlı, Ayaş ve Haymana ilçelerindeki 37 ilkokul, bağımsız ortaokul ve genel liselerde bulunan toplam 588 öğretmen üzerinde "Kadın Öğretmenlerin Okul Müdürü Olması Engelleri"konulu bir araştırma yapılmıştır. Araştırma kapsamına ayrıca, Ankara`da bulunan kadın müdürler, okul müdürü atamaya yetkili Bakanlık üst düzey yöneticileri ve çevresel grupları temsilen okul koruma derneği ve okul aile birliği temsilcileri de alınmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Dr. Songül Altınışık Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 1995
Yayımlandığı Sayı Yıl 1995 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Altınışık, D. S. (1995). Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 3(3), 389-390.
AMA Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. Nisan 1995;3(3):389-390.
Chicago Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3, sy. 3 (Nisan 1995): 389-90.
EndNote Altınışık DS (01 Nisan 1995) Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3 3 389–390.
IEEE D. S. Altınışık, “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”, Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, ss. 389–390, 1995.
ISNAD Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi 3/3 (Nisan 1995), 389-390.
JAMA Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3:389–390.
MLA Altınışık, Dr. Songül. “Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor”. Kuram Ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, c. 3, sy. 3, 1995, ss. 389-90.
Vancouver Altınışık DS. Öğretmenler Niçin Okul Müdürü Olmayı İstemiyor. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi. 1995;3(3):389-90.