BibTex RIS Kaynak Göster

EGİTİM ORTAMLARlNIN DÜNÜ VE BUGÜNÜ

Yıl 2002, Cilt: 19 Sayı: 1, 144 - 154, 01.01.2002

Öz

Bu çalışma geçmişte eğitim ortamları alanında yaşananların bugünün başat ortamı olan bilgisayar ağlarının eğitim amaçlı kullanımında da yaşanabileceği tehlikesine dikkat çekmek için gerçekleştirilmiştir. Aşağıda öncelikle geçmişte neler olduğu özetlenmiş, daha sonra bugün bilgisayar ağları ile neler yapılmak istendiği ve neler yapıldığı açıklanmış, son olarak bu ortamdan uygun biçimde yararlanabilmek için neler yapılabileceğine ilişkin bazı öneriler sunulmuştur

Kaynakça

  • Conte, C. (1997). The learning connection. Benton Foundation Report. Alındığı tarih: 10 Eylül 2001. [Onlins] Available http://www.benton.org/LibrarylSchooIsı.
  • Cuban, L. (27 October 1996). Computers in the classroom: Revolutions that fızzled. The Washington Post. RI.
  • Draves, W. A. (2000). Teaching online. River Falls. Wisconsin: LERN
  • Eikenberg, D. (1987, September). Honeymoon's over for interactive: Time to grow up. Backstage, 1(8),38-40.
  • Gayeski, D. M. (1989, February). Why information technologies fail. Educational Technology, 9-16.
  • Hara, N. & Kling, R. (2000). Students' distress with a web-based distance education course: An ethnographic study ofparticipants' experiences. Alındığı tarih: 8 Kasım 2000. [Online] Available: http://shs.indiana.edu/CS1/wpOOO1.html
  • Heinich, R. (1985). The proper study of instructional technology. Educational Communications and Technology Journal, ili) 2, 67-87.
  • Hunter, C. D. (1998). Technology in the classroom: Haven't we heard this before Alındığı tarih: 8 Ağustos 2000, [Online] Available http://www .asc.upenn .edu/usrlchunterl
  • McLean, L. M. (1985). Seeking information on interactive video: the information sources and strategies used by comorate training developers. (ERIC Document Reproduction Service No. ED259719).

EGİTİM ORTAMLARlNIN DÜNÜ VE BUGÜNÜ

Yıl 2002, Cilt: 19 Sayı: 1, 144 - 154, 01.01.2002

Öz

Kaynakça

  • Conte, C. (1997). The learning connection. Benton Foundation Report. Alındığı tarih: 10 Eylül 2001. [Onlins] Available http://www.benton.org/LibrarylSchooIsı.
  • Cuban, L. (27 October 1996). Computers in the classroom: Revolutions that fızzled. The Washington Post. RI.
  • Draves, W. A. (2000). Teaching online. River Falls. Wisconsin: LERN
  • Eikenberg, D. (1987, September). Honeymoon's over for interactive: Time to grow up. Backstage, 1(8),38-40.
  • Gayeski, D. M. (1989, February). Why information technologies fail. Educational Technology, 9-16.
  • Hara, N. & Kling, R. (2000). Students' distress with a web-based distance education course: An ethnographic study ofparticipants' experiences. Alındığı tarih: 8 Kasım 2000. [Online] Available: http://shs.indiana.edu/CS1/wpOOO1.html
  • Heinich, R. (1985). The proper study of instructional technology. Educational Communications and Technology Journal, ili) 2, 67-87.
  • Hunter, C. D. (1998). Technology in the classroom: Haven't we heard this before Alındığı tarih: 8 Ağustos 2000, [Online] Available http://www .asc.upenn .edu/usrlchunterl
  • McLean, L. M. (1985). Seeking information on interactive video: the information sources and strategies used by comorate training developers. (ERIC Document Reproduction Service No. ED259719).
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Cengiz Hakan Aydın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2002
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 19 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Aydın, C. H. (2002). EGİTİM ORTAMLARlNIN DÜNÜ VE BUGÜNÜ. Kurgu, 19(1), 144-154.

19150