BibTex RIS Kaynak Göster

UZAKTAN ÖGRETİMDE KALİTE DUYARLlLlGI

Yıl 1999, Cilt: 16 Sayı: 1, 177 - 185, 01.01.1999

Öz

Dünya son on yılını giderek artan bir yoğunlukla "kalite" kavramıyla uğraşarak geçirdi. Bugünün tüm sektörlerinde tartışılan kalite kavramının yoğun ve yaygın olarak benimsenmesi için başvurulabilecek en etkili araçlardan biri eğitim olarak ortaya çıkmaktadır. Uzaktan eğitim büyük kapsamlı ve geniş katılımlı kalite anlayışını sağlayacak en uygun modellerden biridir. "Uzaktan Öğretirnde Kalite Duyarlılığı" başlıklı bu makalenin amacı da önemi de bu noktaya odaklanmıştır. Çalışmada öncelikle ve ağırlıklı olarak kalitenin verimlilik, etkililik ve üretkenlik kavramları ile doğrudan ve dolaylı bağlantıları belirlenirken bir yandan da genelde eğitim özelde de uzaktan eğitimde dikkate alınabilecek kalite göstergeleri üzerinde tartışılıyor. Çalışmanın bu konuda ulaşılabilecek en son noktayı bulup tartışmayı bitirmek gibi bir iddiasının olmadığını bu noktada belirtmeliyiz. En çok, bu konuda yapılan tartışmaların ortak noktasını bulmak ve. bunlara değerlendirme ölçütlerini de ekleyerek hız kazandırmayı amaçlıyor olabilir.

Kaynakça

  • Daniel, J. S. (1998). Mega; Universities and Knowledge Media: Technology Strategies for Higher Education. London: Kogan Page.

UZAKTAN ÖGRETİMDE KALİTE DUYARLlLlGI

Yıl 1999, Cilt: 16 Sayı: 1, 177 - 185, 01.01.1999

Öz

Kaynakça

  • Daniel, J. S. (1998). Mega; Universities and Knowledge Media: Technology Strategies for Higher Education. London: Kogan Page.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Research Article
Yazarlar

Murat Barkan Bu kişi benim

Deniz Taşcı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1999
Yayımlandığı Sayı Yıl 1999 Cilt: 16 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Barkan, M., & Taşcı, D. (1999). UZAKTAN ÖGRETİMDE KALİTE DUYARLlLlGI. Kurgu, 16(1), 177-185.

19150