Bu araştırmada Anadolu Üniversitesi iletişim Bilimleri Fakültesi'nde uygulanmakta olan kredili sistemin öğrenci ve öğretim elemanı görüşleriyle değerlendirilmesi amaçlanmıştır. Kredili sistem uygulamasını değerlendirme amacıyla 28 maddelik Likert tipi bir anket geliştirilmiştir. Geliştirilen anket, öğretim elemanları ve öğrencilere uygulanarak kredili sistem hakkındaki görüşleri alınmıştır. Araştırma sonucunda, öğrenciler ve öğretim elemanları programda yer alan seçimlik dersleri yetersiz bulmuşlardır. Öğretim elemanları, zorunlu derslerin yeterliliği, öğrencilere yeterince sorumluluk verilmesi, öğretim elemanlarının sorumluluklarını yerine getirmesi ve öğretim sürecinin değerlendirilmesi ile ilgili olumlu görüş belirtirken, öğrenciler bunların hepsiyle ilgili olumsuz görüş belirtmişlerdir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Research Article |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 1999 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 1999 Cilt: 16 Sayı: 1 |