Günümüzde hayırseverliğin ötesine geçmiş olan sosyal sorumluluk, kurumların önemli konularından biri haline gelmiştir. Kurumların, sosyal sorumluluklarını yerine getirirken paydaşlarının ve hedef kitlelerinin de kurumsal sosyal sorumluluğun ne olması gerektiği konusundaki tutumlarını dikkate almaları faaliyetlerin başarısını artırıcı bir unsur olarak görülmektedir. Bu araştırma, Ardahan üniversitesinde görev yapmakta olan akademik, idari ve yardımcı personeller ile aynı üniversite de öğrenim gören üniversite öğrencilerini kapsamaktadır. Toplamda 57 üniversite çalışanı ve 57 öğrenciden elde edilen veriler analize tabi tutulmuştur. Analiz sonuçlarına göre, katılımcılar en önemli kurumsal sosyal sorumluluk niteliği olarak ‘kurumlar dürüst olmalıdır’ ifadesini değerlendirirken; en az önemli niteli olarak ‘kurumsal sosyal sorumluluk fayda oluşturmalıdır’ ifadesini değerlendirmişlerdir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makaleleri |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 7 Şubat 2014 |
Gönderilme Tarihi | 24 Haziran 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2013 Cilt: 5 Sayı: 9 |