Dünya genelinde
hızlı bir şekilde artmakta olan internet kullanımı, hemen hemen hayatın her alanında
kendini göstermektedir. Ticaret de bu alanlardan bir tanesidir. Tüketiciler
e-ticaret üzerinden alışverişlerini kendilerini güvende hissederek veya
hissetmeden; zaman kısıtı, daha az maliyete katlanma, daha fazla çeşide tek seferde
ulaşabilme vs. gibi sebeplerle gerçekleştirmektedirler. Çalışmada Kuyucak
Meslek Yüksek Okulu öğrencilerinin e-ticareti kullanma alışkanlıkları,
e-ticarete bakış açısı ve internet ortamında alışveriş yaparlarken kendilerini
ne derece güvende hissettiklerine dair veriler elde edilmiştir. Anket
yöntemiyle elde edilen veriler, SPSS kullanılarak analiz edilmiş ve sonuçlar
yorumlanmıştır.
Ticaret E-Ticaret Güvenilirlik – Alan: Pazarlama ve Reklamcılık
Bölüm | Ozel Sayi |
---|---|
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 20 Ekim 2017 |
Gönderilme Tarihi | 30 Mayıs 2017 |
Kabul Tarihi | 21 Ağustos 2017 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2017 Cilt: 9 Sayı: 21 |