BibTex RIS Kaynak Göster

Okullarda Psikolojik Danışma: Tüm Öğrencilere Cevap Veren Kapsamlı Hizmet Programları

Yıl 2016, Cilt: 43 Sayı: 43, 169 - 172, 15.01.2016

Öz

Kitabın Orjinal Adı: Counseling in schools: comprehensive programs of responsive services for all students

Kitabın Yazarı: John J. Schmidt

Yayınevi: Pearson Education

Basım Yılı: 2008 (Beşinci Baskı)

Sayfa Sayısı: 352

ISBN-10: 0-205-54040-6

ISBN-13: 978-0-205-54040-2

Kaynakça

  • Yerin-Güneri, O., Büyükgöze-Kavas, A. & Koydemir, S. (2007). Okul psikolojik danışmanlarının psikolojik gelişimi: Acemilikten olgunlaşmaya giden yol. İçinde R. Özyürek, F. Korkut-Owen ve Dean W. Owen (Ed.), Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Cilt 1) (s. 139-161). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Yeşilyaprak, B. (2007). Türkiye’de psikolojik danışma ve rehberlik alanının gelişiminde Türk Psikolojik Danışma Derneği’nin yeri ve önemi. İçinde R. Özyürek, F. Korkut-Owen ve Dean W. Owen (Ed.), Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Cilt 1) (s. 21-53). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım
Yıl 2016, Cilt: 43 Sayı: 43, 169 - 172, 15.01.2016

Öz

Kaynakça

  • Yerin-Güneri, O., Büyükgöze-Kavas, A. & Koydemir, S. (2007). Okul psikolojik danışmanlarının psikolojik gelişimi: Acemilikten olgunlaşmaya giden yol. İçinde R. Özyürek, F. Korkut-Owen ve Dean W. Owen (Ed.), Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Cilt 1) (s. 139-161). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım.
  • Yeşilyaprak, B. (2007). Türkiye’de psikolojik danışma ve rehberlik alanının gelişiminde Türk Psikolojik Danışma Derneği’nin yeri ve önemi. İçinde R. Özyürek, F. Korkut-Owen ve Dean W. Owen (Ed.), Gelişen Psikolojik Danışma ve Rehberlik (Cilt 1) (s. 21-53). Ankara: Nobel Yayın Dağıtım
Toplam 2 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Duygu Dinçer Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 43 Sayı: 43

Kaynak Göster

APA Dinçer, D. (2016). Okullarda Psikolojik Danışma: Tüm Öğrencilere Cevap Veren Kapsamlı Hizmet Programları. Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi, 43(43), 169-172.