Bu çalışmanın amacı, Eğitim Fakülteleri Sosyal Bilgiler
Öğretmenliği ve Sınıf Öğretmenliği Anabilim dallarında öğrenim gören
öğretmen adaylarının Coğrafya dersine yönelik tutumlarının neler olduğunu
ölçmek, anabilim dalları arasında tutum farklılıkları olup olmadığını
belirlemektir. Bu amaç ile Sosyal Bilgiler Öğretmenliği ve Sınıf Öğretmenliği
Anabilim dallarında öğrenim gören 173 öğretmen adayına tutum testi
uygulanmıştır. Bu araştırmanın sonucunda öğretmen adaylarının genelde
Coğrafya dersine yönelik olumlu tutum içinde oldukları belirlenmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 27 Eylül 2013 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Sayı: 19 |