BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2010, Sayı: 21, 269 - 286, 27.09.2013

Öz

-

Kaynakça

  • Akdemir, A. (2003). Temel İşletmecilik Bilgiler, Yayıncı Yayınları, Kocaeli.
  • Aydın, G. T., Öğüt, K. S. (2008) Avrupa ve Türkiye’de Lojistik Köyler, 2. Uluslararası Demiryolu Sempozyumu, İstanbul, 2. Cilt s. 1471- 1481,http://www.ins.itu.edu.tr/ksogut/Avrupada%20ve%20Türkiyede %20lojistik%20köyler.PDF.
  • Birsel, A., Cerit, A. G. (2009) Lojistk İşletmelerinin Kuruluş Yeri Seçiminde Arazi Faktörü, İzmir Ulaştırma Sempozyumu, İzmir, http://ius.imoizmir.org.tr/ius_bildiriler/43_k29_ius_birsel_cerit.pdf
  • Demir, G. (2007) “İhracatın Yolu Lojistikten Geçiyor” Ekonomik Forum Dergisi (Aralık 2007), s.10-11.
  • Karakuyu, M. (2008) Hadımköy; Beşeri ve Ekonomik Coğrafya Özellikleri ve Kentleşme Süreci, Hadımköy Belediyesi Bilimsel Kültür Yayınları, İstanbul.
  • Kasilingam, R.G. (1998). Logistics and Transportation, Kluwer Academic Publishers, Dordrecht.
  • ALTAŞ Ambarlı Limanı İşletmeciliği, 2005.
  • İstanbul İl Bütünü Çevre Düzeni Planı Raporu, 2006, C. II. s. 188.
  • İstanbul Ticaret Odası, Türkiye’nin Ulaşımı ve Altyapı Sektörü Raporu, s.1, 2008.
  • http: //www.denizhaber.com; 01.02.2008.
  • http://www.lojistikhaber.com/company_info.asp?company_id=155; 15 Ocak 2008.
  • http://www.referansgazetesi.com/haber.aspx?HBR_KOD=89292; 30 Ocak 2008.
  • /25000 Ölçekli İstanbul Nazım İmar Planı, 2007.

LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI

Yıl 2010, Sayı: 21, 269 - 286, 27.09.2013

Öz

21. yüzyılda ulaşım sektöründe yaşanan teknolojik gelişmeler ve
küreselleşmenin etkisiyle beraber ticari faaliyetlerde de gelişmeler yaşanmış ve
bu gelişmelere bağlı olarak da lojistik faaliyetlerin önemi artmıştır. Bunun
sonucu olarak da Avrupa başta olmak üzere gelişmiş ülkelerde lojistik köyler
kurulmaya başlanmıştır. Bu bağlamda İstanbul’daki desentralizasyon
hareketleri ve gelişen ticari faaliyetlerin sonucunda öncelikle Haydarpaşa
Limanı’nın yükünün kanatlara yayılması ve lojistik firmaların Hadımköy, Tuzla
ve Gümüşyaka’da konuşlanması öngörülmüştür. Bu çalışmada da lojistik bir
merkez olarak belirlenen Hadımköy’deki lojistik faaliyetlerin gelişimi,
özellikleri ve sorunları ele alınmış ve incelenmiştir.

Kaynakça

  • Akdemir, A. (2003). Temel İşletmecilik Bilgiler, Yayıncı Yayınları, Kocaeli.
  • Aydın, G. T., Öğüt, K. S. (2008) Avrupa ve Türkiye’de Lojistik Köyler, 2. Uluslararası Demiryolu Sempozyumu, İstanbul, 2. Cilt s. 1471- 1481,http://www.ins.itu.edu.tr/ksogut/Avrupada%20ve%20Türkiyede %20lojistik%20köyler.PDF.
  • Birsel, A., Cerit, A. G. (2009) Lojistk İşletmelerinin Kuruluş Yeri Seçiminde Arazi Faktörü, İzmir Ulaştırma Sempozyumu, İzmir, http://ius.imoizmir.org.tr/ius_bildiriler/43_k29_ius_birsel_cerit.pdf
  • Demir, G. (2007) “İhracatın Yolu Lojistikten Geçiyor” Ekonomik Forum Dergisi (Aralık 2007), s.10-11.
  • Karakuyu, M. (2008) Hadımköy; Beşeri ve Ekonomik Coğrafya Özellikleri ve Kentleşme Süreci, Hadımköy Belediyesi Bilimsel Kültür Yayınları, İstanbul.
  • Kasilingam, R.G. (1998). Logistics and Transportation, Kluwer Academic Publishers, Dordrecht.
  • ALTAŞ Ambarlı Limanı İşletmeciliği, 2005.
  • İstanbul İl Bütünü Çevre Düzeni Planı Raporu, 2006, C. II. s. 188.
  • İstanbul Ticaret Odası, Türkiye’nin Ulaşımı ve Altyapı Sektörü Raporu, s.1, 2008.
  • http: //www.denizhaber.com; 01.02.2008.
  • http://www.lojistikhaber.com/company_info.asp?company_id=155; 15 Ocak 2008.
  • http://www.referansgazetesi.com/haber.aspx?HBR_KOD=89292; 30 Ocak 2008.
  • /25000 Ölçekli İstanbul Nazım İmar Planı, 2007.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Mehmet Karakuyu

Yayımlanma Tarihi 27 Eylül 2013
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Sayı: 21

Kaynak Göster

APA Karakuyu, M. (2013). LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI. Marmara Coğrafya Dergisi(21), 269-286.
AMA Karakuyu M. LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI. Marmara Coğrafya Dergisi. Ekim 2013;(21):269-286.
Chicago Karakuyu, Mehmet. “LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI”. Marmara Coğrafya Dergisi, sy. 21 (Ekim 2013): 269-86.
EndNote Karakuyu M (01 Ekim 2013) LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI. Marmara Coğrafya Dergisi 21 269–286.
IEEE M. Karakuyu, “LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI”, Marmara Coğrafya Dergisi, sy. 21, ss. 269–286, Ekim 2013.
ISNAD Karakuyu, Mehmet. “LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI”. Marmara Coğrafya Dergisi 21 (Ekim 2013), 269-286.
JAMA Karakuyu M. LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI. Marmara Coğrafya Dergisi. 2013;:269–286.
MLA Karakuyu, Mehmet. “LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI”. Marmara Coğrafya Dergisi, sy. 21, 2013, ss. 269-86.
Vancouver Karakuyu M. LOJİSTİK BİR MERKEZ OLARAK HADIMKÖY VE SORUNLARI. Marmara Coğrafya Dergisi. 2013(21):269-86.