Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİCİLERİNİN NİTELİKLERİ VE NİTELİK ANLAYIŞLARI

Yıl 1997, , 55 - 66, 01.01.1997
https://doi.org/10.14783/maruoneri.726966

Öz

At the companies, public relations directors have an important role in perceiving the public relations as an obligatory function and applying it in its contenıporary context. İn this study, it has been investigated the qualifications of the public relations directors and their conception of qualification. Concerning this subject, it has been given a place to a research done in 30 companies. İn the research, it has been determined some findings showing that the public relations directors don't have the necessary qualifications for being able to apply the public relations in its contemporary meaning and that the deficiency in this respect reflects their conception of qualification. The research findings have been evaluated from the point of view of efficiency in the public relations and some proposals have been brought about the determined insuffıciency.

Kaynakça

  • [1] -Ruhman AKİL, "Panel Konuşma Metni", Halkla İlişkiler Sempozyumu - 87, A.O. BYYO Ya. No. 10, Ankara, 1988, s. 227.
  • [2] -Zewat SABUNCUOĞLU, İşletmelerde Halkla İlişkiler, Bursa, 1992, s. 1
  • [3] -Alaaddin AŞNA, "Halkla İlişkilerin Türkiye'de Benimsenmesi", Halkla İlişkiler Sempozyumu - 87, A.O. BYYO Ya. No. 10, Ankara, 1988, s.28.
  • [4] -Yücel ERTEKİN. "Halkla İlişkiler ve Meslekleşme Olgusu". Halkla İlişkiler Sempozyumu - 87 AÜ. BYYO. Ya. No. 10 Ankara. 1988. s. 45.
  • [5] -Güngör ÖNAL, Halkla İlişkiler, BİTİ Akademisi İşletme Fakültesi Ya. No. 17, Bursa, 1982, s. 77.
  • [6]-Nuri TORTOP, Halkla İlişkiler, Gazi Ün. Basın-Yayın YO. mat., Ankara, 1990, s.3.
  • [7] -İnal Cem AŞKUN, "İşletmelerde Halkla İlişkiler", ESADER, C. IX. s. 2 (Haziran - 1973), s. 19.
  • [8] -Yasemin ARBAK, Alpay ATAOL, Ömür T. ÖZMEN, Alev E. KATRİNCİ, "Türkiye'nin Tanıtılması Açısından Otel İşletmelerinde Halkla İlişkiler Modelinin Analizi", III. Ulusal Turizm Kongresi, Belediye Ya. No. 5, Kuşadası, 1993, s. 3.
  • [9] -Nihat KARAKOÇ, "Otel İşletmelerinin Halkla İlişkiler İşlevine İlişkin Uygulama ve Sonuçları", III. Ulusal Turizm Kongresi, Belediye Ya. No. 5, Kuşadası, 1993, s. 198.
Toplam 9 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Nihat Karakoç Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1997
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997

Kaynak Göster

APA Karakoç, N. (1997). HALKLA İLİŞKİLER YÖNETİCİLERİNİN NİTELİKLERİ VE NİTELİK ANLAYIŞLARI. Öneri Dergisi, 1(6), 55-66. https://doi.org/10.14783/maruoneri.726966

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377