Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

SOSYAL DEĞİŞİM KAMPANYALARINDA GELİŞME: GÜNDÜZ FARI KAMPANYASININ BUGÜNKÜ DURUMU ÜZERİNE BİR UYGULAMA

Yıl 2001, , 141 - 144, 13.01.2001
https://doi.org/10.14783/maruoneri.728221

Öz

“Education”, like grief counseling, has become the üniversel panacea of public policy. Whatever “education” is, it’s not going to be easy. After all “education” is really a misnomer our aim is not to get people to know more things. We are trying to get people to change what they do. Changing people’s behavior has always been the most problematic enterprise in human affairs.

Kaynakça

  • [1] Robinson, Les, “A 7-step Social Marketing Model”, Associate Director Social Change Media, Waste Educate 98 Conference, http://media.socialchange.net.au/scm/strategy/
  • [2] --------, “What is Social Marketing”, Centre for Social Marketing, http ://www. csm, strath ,ac. uk/What.htm
  • [3] Kotler, P.; Zaltman, G., “Social Marketing: An Approach to Planned Social Change”, Journal of Marketing, 35, 1971.
  • [4] Andreasen, Alan R., Marketing Social Change, Jossey- Bass Publishers, San Francisco, 1995.
  • [5] --------, “Kazalarda Değişen Yazgılar”, SABAH Online, 09.08.2000, http://garildi.sabah.com.tr/cgi- bin/savfa.cgi?w+30+/0008/09/t/l 12.html+trafik+istat istik
  • [6] -------, “Kazalarm Bedeli Yüksek”, Radikal Gazetesi, 25 Ocak 2001.
  • [7] --------, “Gündüz Yakılan Far Hayat Kurtarıyor” Sabah Gazetesi, 13 Aralık 2000.
  • [8] --------, 15.11.1999 tarihli BRÎDGESTONE Haber Bülteni.
Toplam 8 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Füsun Sezer Bu kişi benim

Mert Uydacı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 13 Ocak 2001
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001

Kaynak Göster

APA Sezer, F., & Uydacı, M. (2001). SOSYAL DEĞİŞİM KAMPANYALARINDA GELİŞME: GÜNDÜZ FARI KAMPANYASININ BUGÜNKÜ DURUMU ÜZERİNE BİR UYGULAMA. Öneri Dergisi, 4(16), 141-144. https://doi.org/10.14783/maruoneri.728221

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377