BibTex RIS Kaynak Göster

PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994 - 2012)

Yıl 2013, Cilt: 10 Sayı: 40, 1 - 13, 13.01.2014
https://doi.org/10.14783/od.v10i40.1012000344

Öz

PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994 - 2012)

Özet: Bu araştırmanın amacı, pazarlama konusunda Türkiye’deki üniversitelerde yapılmış doktora tezlerinin genel bir profilini ortaya çıkarmak ve bu tezlerde kullanılan yöntemlerin yıllar içindeki dağılımını tespit etmektir. Çalışma Yüksek Öğretim Kurulu Ulusal Tez Merkezi’nde bulunan “pazarlama” konusunda erişimine izin verilen 184 tezi içermektedir. Bu doğrultuda tezler, öncelikle yayınladığı yıl, yazar adı, danışman adı, üniversite, bilim dalı, veri toplama yöntemi ve veri analiz yöntemleri açısından incelenmiştir. Çalışmada içerik analizi yöntemi kullanılmış ve istatistiki analizlerle birlikte, tezlerin tümü belirlenen ölçütler doğrultusunda incelenerek mevcut durum ortaya konulmuştur.

CATEGORICAL EVALUATION OF PHD THESIS IN THE MARKETING FIELD (1994 – 2012)

Abstract: The aim of this study, is to reveal a general profile of PhD thesis written into Turkey on marketing and methods in theses. This study includes 184 PhD thesis which have been allowed access in Council of Higher Education National Thesis Center database under the “marketing” topic. In this prospect, firstly the thesis have been examined in terms of published year, auther name, advisor name, university, discipline, data collection methods and analyses methods. Content analyses method were used in the study and all the thesis were investigated in terms of the set criteria by means of statistical analysis and the current situation was determined.

 

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makale Başvuru
Yazarlar

Nurettin Bakır

Yayımlanma Tarihi 13 Ocak 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2013 Cilt: 10 Sayı: 40

Kaynak Göster

APA Bakır, N. (2014). PAZARLAMA ALANINDA YAPILAN DOKTORA TEZLERİNİN KATEGORİK OLARAK DEĞERLENDİRİLMESİ (1994 - 2012). Öneri Dergisi, 10(40), 1-13. https://doi.org/10.14783/od.v10i40.1012000344

Cited By










A Methodological Review of Fashion Marketing Studies
Girişimcilik İnovasyon ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
https://doi.org/10.31006/gipad.957435




Türkiye’deki Pazarlama Yazınına Dair Bir İnceleme
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Aslıhan KIYMALIOĞLU
https://doi.org/10.17494/ogusbd.952791

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377