Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ BİLİŞİM EKONOMİLERİNDE LOJİSTİK YÖNETİMİ VE ESASLARI

Yıl 2000, Cilt: 3 Sayı: 14, 73 - 76, 15.07.2000
https://doi.org/10.14783/maruoneri.734119

Öz

The widespread adoption of intranets, extranets and the acceptance of the Internet as a business platform have created a foundation for business-to-business electronic commerce that offers the potential for organizations to streamline comp!ex process, lower costs and improve productivity. Internet is more than just a medium used in direct producer-buyer contact. In this regard, logistics in electronic commerce is a process of systematizing information to facilitate the efficient and cost-effective flows of goods and Services to produce customer satisfaction.

Kaynakça

  • [1] Kırçova, İbrahim, İnternette Pazarlama, Beta Basım, İstanbul, 1999.
  • [2] Rohner, Kurt, Marketing in the Cyber Age, John Wiley and Sons., 1998.
  • [3] Yavuzkal, Cemil, “Günümüzün Geleceği Bilişim Ekonomisi”, Executive Excellence, Yıl.4, Sayı.37, Nisan 2000, s.8.
  • [4] Timmers, Paul, Electronic Commerce Strategies and Models for Business-to-Business Trading, John Wiley and Sons, Ltd., 1999.
  • [5] Chase, Richard B.; Nicholas J. Aquilano, Production and Operations Management Manufacturing and Services, Seventh Edition, lrwin, 1995.
  • [6] Bishop, Bili, Strategic Marketing for the Digital Age, NTC Business Books, 1998.
  • [7] Settles, Craig, Siberpazarlama Başarının Esasları, Sistem Yayıncılık, İstanbul, 1996.
  • [8] Özkale, Lerzan; Sezgin, Selime; Uray, Nimet; Ülengin, Füsun, Pazarlama Stratejileri ve Karar Alma Mekanizması, İletişim Yayınları Cep Üniversitesi, İstanbul, 1991.
  • [9] McCalley, Russell W., Marketing Channel Management, Praeger, 1996.
  • [10] Pelton, Lou E.; Strutton, David; Lumpkin, James R., Marketing Channels A Relationship Management Approach, Irwin, 1997.
  • [11] Kotler, Philip; Armstrong, Gary, Principles of Marketing, Seventh Edition, Prentice-Hall, Inc., 1996.
  • [12] Pelton, Lou E.; Strutton, David; Lumpkin, James R., Marketing Channels A Relationship Management Approach, Irwin, 1997.
  • [13] Erem, Tunç; Bayraktar, Azra, “2000’li Yıllarda Internet Yoluyla Pazarlamanın Rolü ve Önemi”, 4. Ulusal Pazarlama Kongresi, Hatay, 1999.
Toplam 13 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eski Sayılar
Yazarlar

Serdar Pirtini Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 15 Temmuz 2000
Yayımlandığı Sayı Yıl 2000 Cilt: 3 Sayı: 14

Kaynak Göster

APA Pirtini, S. (2000). YENİ BİLİŞİM EKONOMİLERİNDE LOJİSTİK YÖNETİMİ VE ESASLARI. Öneri Dergisi, 3(14), 73-76. https://doi.org/10.14783/maruoneri.734119

15795

Bu web sitesi Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.

Öneri Dergisi

Marmara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü

Göztepe Kampüsü Enstitüler Binası Kat:5 34722  Kadıköy/İstanbul

e-ISSN: 2147-5377