Bu çalışma ile Muhasebe ve Finansman Anabilim Dalı derslerinin öğretim elemanları ve öğrencilerce yönündenbaşarı seviyesi ve verimliliği ölçülmeye çalışılmıştır. Çalışmanın sonuçları öğrencilerin nerelerde algılama sıkıntısı yaşadıklarını ve anlamayı kolaylaştıran etkenlerin neler olduğu açısından önemlidir. Ülkemizde nerdeyse herüniversitede İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bulunur duruma gelmiştir. Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi, Gaziantep Üniversitesi, Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi öğrencileri çalışma için örnek ana kütle olarak ele alınmıştır. Elde edilen verilerle her üç üniversitedeki İİBF’lerkarşılaştırılmış ve durum ortaya konulmaya çalışılmıştır. Elde edilen sonuçlar istatistikî veri programları aracılığıyla analize tabi tutularak sonuçlar üzerinde yorumlar yapılmıştır
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Gaziantep Üniversitesi Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Muhasebe Finansman Anabilim Dalı Dersleri Algılama Öğrenme Anlatılma.
By this paper, it is tried to be measured success level and efficiency of the courses in Accounting and FinanceDepartment in respect of academicians and students. The results of the paper are important to determine wherestudents have perception difficulties and which factors simplify understanding. In our country, almost each university has Faculty of Economics and Administration. The students attend to Faculty of Economics and Administration in Kahramanmaraş Sütçü İmam University, Gaziantep University and Karamanoğlu Mehmetbey University are taken as sample mass for this paper. Faculties of Economics and Administration in these three universities have been compared and situation has been tried to display. Results have been analyzed by statisticaldata programs and comments have been made
Kahramanmaraş Sütçü İmam University Gaziantep University Karamanoğlu Mehmetbey University Faculty of Economics and Administration Courses in Accounting and Finance Department Perception Learning Giving Course.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2008 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2008 Sayı: 24 |