BibTex RIS Kaynak Göster

Mersin Merkez İlçe Anadolu Liselerinde Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Ders Kitaplarına Yaklaşımları

Yıl 2007, Cilt: 3 Sayı: 2, 0 - , 16.01.2014

Öz

Ders kitabı en temel eğitim malzemesi olması özelliğiyle genelde eğitim-öğretimde, özelde
yabancı dil öğretiminde önemli bir işleve sahiptir. Öğretmenlerin ders kitaplarını seçme, kullanma ve
değerlendirme süreçlerinde etkili bir rol oynayabilmeleri için eleştirel bir bakış açısı geliştirmeleri,
hem hizmet öncesinde hem de hizmet içinde konuyla ilgili farkındalık oluşturmaları gereklidir. Ders
kitaplarının işlevini temel alarak yaptığımız bu çalışmada, Mersin Merkez ilçesinde bulunan 8
Anadolu Lisesinde görev yapan İngilizce öğretmenlerinin kullandıkları ders kitaplarına yaklaşımları
hazırladığımız bir anket aracılığıyla ortaya konulmuştur. Anket sonuçlarına göre, öğretmenlerin ders
kitaplarıyla ilgili sorunları, beklentileri ve destekleyici malzeme hazırlamaya eğilimleri saptanmaya
çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil İngilizce
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Vildan Özdemir & Firdevs Ulaş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 16 Ocak 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2007 Cilt: 3 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA & Firdevs Ulaş, V. Ö. (2014). Mersin Merkez İlçe Anadolu Liselerinde Görev Yapan İngilizce Öğretmenlerinin Ders Kitaplarına Yaklaşımları. Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(2). https://doi.org/10.17860/efd.74184

Makaleler dergide yayınlandıktan sonra yayım hakları dergiye ait olur.
Dergide yayınlanan tüm makaleler, diğerleri tarafından paylaşılmasına olanak veren Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası (CC BY-NC-ND 4.0) lisansı altında lisanslanır.