Birçok sektörün sürükleyicisi olan otomotiv sektöründe son yıllarda artan rekabetle beraber değişen pazar ve küreselleşme, otomotiv ürünlerinin satışı için müşterilere sağlanan kredilere hayati bir önem yüklemiştir. Özellikle yeni bir motorlu araç satın alınırken kredi daha fazla bir önem taşımaktadır. İlave olarak, otomotiv ürünleri satışları ile müşterilere sağlanan banka kredileri ve tüketici finansman şirketi kredileri arasında anlamlı bir nedensellik ilişkisi mevcuttur. Bunun yanında, ekonomik gelişim için de krediler önemlidir. Kredilerdeki artış ise otomotiv ürünleri satışlarını tetiklemekte ve arttırmaktadır
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Temmuz 2009 |
Gönderilme Tarihi | 19 Aralık 2015 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2009 Cilt: 1 Sayı: 84 |
Dergi özellikle maliye, finans ve bankacılık alanlarında faaliyet göstermektedir.