BibTex RIS Kaynak Göster

DENETMEN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN LİSELERİN ÇOKLU VERİ KAYNAKLARINA DAYALI EDİM DEĞERLENDİRME MODELİNE İLİŞKİN

Yıl 2014, Cilt: 44 Sayı: 203, 129 - 147, 01.07.2014

Öz

Bu araştırmanın amacı, çoklu veri kaynaklarına dayalı edim değerlendirmede uygulamalarında, okul edimini belirleyen edim boyutlarının eğitimkurumlarının değerlendirilmesinde ne düzeyde etkili olduğunu denetmen,yönetici ve öğretmenlerin bakış açıları ile ortaya koymaktır. Araştırma verileri,22 pilot okulda çalışan 22 yönetici 293 öğretmen ve çoklu veri kaynaklarınadayalı edim değerlendirme pilot çalışmalarına katılan 9 Milli Eğitim Bakanlığıdenetmeni olmak üzere 324 katılımcıdan toplanmıştır. Araştırmada ulaşılansonuçlara göre, denetmen, yönetici ve öğretmenlerin okulun çoklu veri kaynaklarına dayalı edim değerlendirme modeline ilişkin algı ve beklentileri anlamlıbir farklılık göstermemektedir. Araştırmanın en önemli sonucu öğretmenlerinokul ediminin çoklu veri kaynaklarına dayalı olarak belirlenmesine ilişkin algıve beklentilerinin okul türüne göre anlamlı bir farklılık göstermesidir

Yıl 2014, Cilt: 44 Sayı: 203, 129 - 147, 01.07.2014

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA98FN53MJ
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Ferah Güçlü Yılmaz Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Temmuz 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2014 Cilt: 44 Sayı: 203

Kaynak Göster

APA Yılmaz, F. G. (2014). DENETMEN YÖNETİCİ VE ÖĞRETMENLERİN LİSELERİN ÇOKLU VERİ KAYNAKLARINA DAYALI EDİM DEĞERLENDİRME MODELİNE İLİŞKİN. Milli Eğitim Dergisi, 44(203), 129-147.