Yıl 2011, Cilt 41 , Sayı 191, Sayfalar 120 - 126 2011-07-01

HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG
A DIFFERENT USING AREA OF MAP AND COMPASS ORIENTEERING

Murat TANRIKULU [1]


Bu makalede amaç, harita ve pusula kullanılarak yapılan oryantiringintanıtımı, tarihçesi, ilk ve ortaöğretim düzeyinde harita ve pusula kullanımınınbeceriye dönüştürülmesi ile üniversitelerin coğrafya bölümlerinde harita kullanımında ustalaşmanın oryantiring uygulamalarıyla sağlanabilirliğinin ortayakonmasıdır. Ayrıca hiçbir yatırım gerektirmeyen, doğa ile barışık ve iç içe olanbu sporun ilk ve ortaöğretim ile üniversite düzeyinde özellikle de coğrafyabölümlerinde yaygınlaşmasına katkı sağlamaktır
Aim of this article, map and compass, using the orienteering of the presentation, history, primary and secondary level map and compass use skills by transforming university geography departments map use master orienteering practice right to expose. Also does not require any investment, peace and the interwined nature of this sport, especially in primary and secondary school and üniversity levels to contribute to videspread geographical sections.
Diğer ID JA83MM87JK
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Yazar: Murat TANRIKULU

Tarihler

Yayımlanma Tarihi : 1 Temmuz 2011

Bibtex @ { milliegitim406895, journal = {Milli Eğitim Dergisi}, issn = {1302-5600}, address = {}, publisher = {Milli Eğitim Bakanlığı}, year = {2011}, volume = {41}, pages = {120 - 126}, doi = {}, title = {HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG}, key = {cite}, author = {Tanrıkulu, Murat} }
APA Tanrıkulu, M . (2011). HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG . Milli Eğitim Dergisi , 41 (191) , 120-126 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim/issue/36191/406895
MLA Tanrıkulu, M . "HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG" . Milli Eğitim Dergisi 41 (2011 ): 120-126 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/milliegitim/issue/36191/406895>
Chicago Tanrıkulu, M . "HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG". Milli Eğitim Dergisi 41 (2011 ): 120-126
RIS TY - JOUR T1 - HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG AU - Murat Tanrıkulu Y1 - 2011 PY - 2011 N1 - DO - T2 - Milli Eğitim Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 120 EP - 126 VL - 41 IS - 191 SN - 1302-5600- M3 - UR - Y2 - 2020 ER -
EndNote %0 Milli Eğitim Dergisi HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG %A Murat Tanrıkulu %T HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG %D 2011 %J Milli Eğitim Dergisi %P 1302-5600- %V 41 %N 191 %R %U
ISNAD Tanrıkulu, Murat . "HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG". Milli Eğitim Dergisi 41 / 191 (Temmuz 2011): 120-126 .
AMA Tanrıkulu M . HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG. Millî Eğitim. 2011; 41(191): 120-126.
Vancouver Tanrıkulu M . HARİTA VE PUSULANIN FARKLI BİR KULLANIM ALANI: ORYANTİRİNG. Milli Eğitim Dergisi. 2011; 41(191): 120-126.