Öğretme-öğrenme süreci çok boyutlu ve karmaşık bir süreçtir.Teknolojik gelişmeler ve bilgisayar yazılım programlarındaki uygulamalaröğretme-öğrenme sürecini direkt etkiler hâle gelmiştir. Ancak birkaç yıldıryoğun olarak düşünülen ve uygulanan bu yaklaşımın yerine bugün yeni biryaklaşım gelmiştir. Bu yaklaşım harmanlanmış öğrenme yaklaşımıdır. Bu öğrenme, öğretme–öğrenme sürecinde öğrenci-öğrenci ve öğrenci-öğretmen etkileşimiyle birlikte Web destekli öğrenmenin olanaklarını da sunmaktadır. Bu yaklaşım, öğrenmeye çeşitlilik kazandıracağı ve gelecekte uygulanabilecek yaklaşımlardan biri olabileceği için önemli görülmektedir. Bu makalede, web destekli veyüzyüze öğrenmenin birlikte gerçekleştirildiği harmanlanmış öğrenme yaklaşımının avantaj ve dezavantajları, modelleri ve kazandıracağı zenginlikler tartışılmıştır
Diğer ID | JA48RB64AE |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2010 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2010 Cilt: 40 Sayı: 185 |