BibTex RIS Kaynak Göster

YENİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: HARMANLANMIŞ ÖĞRENME

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 185, 130 - 137, 01.01.2010

Öz

Öğretme-öğrenme süreci çok boyutlu ve karmaşık bir süreçtir.Teknolojik gelişmeler ve bilgisayar yazılım programlarındaki uygulamalaröğretme-öğrenme sürecini direkt etkiler hâle gelmiştir. Ancak birkaç yıldıryoğun olarak düşünülen ve uygulanan bu yaklaşımın yerine bugün yeni biryaklaşım gelmiştir. Bu yaklaşım harmanlanmış öğrenme yaklaşımıdır. Bu öğrenme, öğretme–öğrenme sürecinde öğrenci-öğrenci ve öğrenci-öğretmen etkileşimiyle birlikte Web destekli öğrenmenin olanaklarını da sunmaktadır. Bu yaklaşım, öğrenmeye çeşitlilik kazandıracağı ve gelecekte uygulanabilecek yaklaşımlardan biri olabileceği için önemli görülmektedir. Bu makalede, web destekli veyüzyüze öğrenmenin birlikte gerçekleştirildiği harmanlanmış öğrenme yaklaşımının avantaj ve dezavantajları, modelleri ve kazandıracağı zenginlikler tartışılmıştır

Yıl 2010, Cilt: 40 Sayı: 185, 130 - 137, 01.01.2010

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA48RB64AE
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Halük Ünsal Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2010
Yayımlandığı Sayı Yıl 2010 Cilt: 40 Sayı: 185

Kaynak Göster

APA Ünsal, H. (2010). YENİ BİR ÖĞRENME YAKLAŞIMI: HARMANLANMIŞ ÖĞRENME. Milli Eğitim Dergisi, 40(185), 130-137.