BibTex RIS Kaynak Göster

CARTOONS AND THEIR USE IN MATHEMATICS TEACHING

Yıl 2006, Cilt: 34 Sayı: 170, 1 - 10, 01.05.2006

Öz

The aim of this study is to reveal the relationship between mathematics and cartoons as an
alternative educational tool in the teaching-learning process. By this goal, by using related
literature, some cartoons, as possible educational tools were classified and presented. In
the classification, cartoons’ definitions, properties and ways of using in mathematics
education were discussed with related examples. In the last section, the contributions of
cartoons using in mathematics education will be presented.

Karikatürler ve Matematik Ögretiminde Kullanımı

Yıl 2006, Cilt: 34 Sayı: 170, 1 - 10, 01.05.2006

Öz

Bu çalışmada öğrenme-öğretme sürecinde alternatif bir araç olarak yararlanılabilen karikatürler ile matematik arasındaki etkileşime değinilmektedir. Bu amaçla literatürde yer alan farklı çalışmalardan da yararlanarak matematik öğretiminde kullanılabilecek olan karikatürler bir sınıflandırma çerçevesinde sunulmaktadır. Sınıflandırmada karikatürlerin tanımlamaları, özellikleri, matematik öğretiminde nasıl ve ne şekilde kullanılabilecekleri tartışılmakta ve somut örneklere yer verilmekte olup, son bölümde matematik öğretiminde karikatürlerin kullanılmasının öğretime getireceği yararlardan farklı kavramlara değinilerek bahsedilmektedir

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA84EU87HE
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

İşıkhan Ugurel Bu kişi benim

Sevgi Moralı Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mayıs 2006
Yayımlandığı Sayı Yıl 2006 Cilt: 34 Sayı: 170

Kaynak Göster

APA Ugurel, İ., & Moralı, S. (2006). Karikatürler ve Matematik Ögretiminde Kullanımı. Milli Eğitim Dergisi, 34(170), 1-10.