Today, private shopping club sites, with the use of communication tecnologies in Turkey has become one of areas of entrepreneurship. internet shopping has created a new marketing area. Online shopping with the increase investments made in private shopping sites has caused. online sales and shopping in terms of both entrepreneurs and consumers has become an attractive. With the interest in private shopping club sites, many investors entered the market, began to offer at discount prices hundreds kinds of products to members. With special invitation system membership this online shopping sites to online shopping sites has a different direction. Both the numbers of online shoppers increased and private shopping sites memberships quickly spread. Thus, the current trend, in terms of internet users and entrepreneurs have a private shopping sites
E-Commerce Entrepreneurship Online Shopping Private Shopping Private Shopping Clubs Sites
Günümüzde iletişim teknolojilerinin kullanılmasıyla birlikte Türkiye’ de özel alışiveriş kulübü siteleri (private shopping) önemli girişimcilik alanlarından biri haline gelmiştir. İnternet üzerinden yapılan alışveriş yeni bir pazarlama alanı oluşturmuştur. Online alışveriş beraberinde özel alışveriş sitelerine yapılan yatırımların artmasına neden olmuştur. Kısacası online ortamda satış ve alış veriş hem girişimciler hem de tüketiciler açısından cazip hale gelmiştir. Özel alışveriş kulüpleri sitelerine olan ilgi sayesinde bir çok yatırımcı pazara girmiş, yüzlerce çeşit ürünü indirimli fiyatlarla üyelerine sunmaya başlamıştır. Özel davetiye sistemiyle üye olunan bu alışveriş siteleri online alışverişe ayrı bir yön vermiştir.Hem online alışveriş yapan kullanıcı sayısı artmış hem de özel alışveriş sitesi üyelikleri hızla yayılmıştır. Böylece günümüzdeki trend, internet kullanıcıları ve girişimciler açısından özel alışveriş siteleri olmuştur. Bu çalışmada, elektronik ticaret alanında özel alışveriş siteleri incelenmiş, tüketicilere sunduğu hizmetler “Üyelik ve ürün satışı,müşteri ilişkileri” başlıkları altında içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmiştir
E-Ticaret Girişimcilik Online Alışveriş Özel Alışveriş Alışveriş Kulüpleri Siteleri
Diğer ID | JA22EJ77NT |
---|---|
Bölüm | Araştırma Makalesi |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Eylül 2014 |
Gönderilme Tarihi | 1 Eylül 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2014 Cilt: 3 Sayı: 3 |
MANAS Journal of Social Studies (MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi)