APA |
Cinkara, E., Yalçın Arslan, F., Bağçeci, B., Kervancıoğlu, Ş. (2016). İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 13(34). |
|
AMA |
Cinkara E, Yalçın Arslan F, Bağçeci B, Kervancıoğlu Ş. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. Haziran 2016;13(34). |
|
Chicago |
Cinkara, Emrah, Fadime Yalçın Arslan, Birsen Bağçeci, ve Şule Kervancıoğlu. “İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring As a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13, sy. 34 (Haziran 2016). |
|
EndNote |
Cinkara E, Yalçın Arslan F, Bağçeci B, Kervancıoğlu Ş (01 Haziran 2016) İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13 34 |
|
IEEE |
E. Cinkara, F. Yalçın Arslan, B. Bağçeci, ve Ş. Kervancıoğlu, “İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program”, Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 13, sy. 34, 2016. |
|
ISNAD |
Cinkara, Emrah vd. “İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring As a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi 13/34 (Haziran 2016). |
|
JAMA |
Cinkara E, Yalçın Arslan F, Bağçeci B, Kervancıoğlu Ş. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016;13. |
|
MLA |
Cinkara, Emrah vd. “İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring As a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program”. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, c. 13, sy. 34, 2016. |
|
Vancouver |
Cinkara E, Yalçın Arslan F, Bağçeci B, Kervancıoğlu Ş. İngilizce Öğretmenlerinin Mesleki Gelişim Faaliyeti Olarak Mentörlük: Bir Üniversite Hazırlık Programı Örneği / Mentoring as a Professional Development Activity for EFL Teachers: A Case of a Tertiary Level English Preparatory Program. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 2016;13(34). |
|