Düzeltme
BibTex RIS Kaynak Göster

8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi

Yıl 2017, Cilt: 5 Sayı: 1, 419 - 420, 01.06.2017

Öz

Muş
Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi’nin 1. Cilt 1. Sayısında 59-69
sayfaları arasında yayımlanan Bekir Yıldırım’a ait “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin
Öğretilmesinde BY Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve
Tutumuna Etkisi” adlı çalışmanın 64. sayfasında yer alan aşağıda tırnak içinde
belirtilen metinde sehven yanlışlar yapılmış olup aşağıdaki verilen düzeltmeler
yapılmıştır. Düzeltiriz. 

Kaynakça

  • Yıldırım, B. İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Kalıtım Ünitesinin İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara. 2011.
Yıl 2017, Cilt: 5 Sayı: 1, 419 - 420, 01.06.2017

Öz

Kaynakça

  • Yıldırım, B. İlköğretim 8 Sınıf Fen Bilgisi Dersinde Kalıtım Ünitesinin İşlenmesinde İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Başarısına ve Kalıcılığına Etkisi. Yayınlanmış Yüksek Lisans Tezi, Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Ankara. 2011.
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Konular Mühendislik
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Bekir Yıldırım

Yayımlanma Tarihi 1 Haziran 2017
Yayımlandığı Sayı Yıl 2017 Cilt: 5 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Yıldırım, B. (2017). 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 5(1), 419-420.
AMA Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. Haziran 2017;5(1):419-420.
Chicago Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5, sy. 1 (Haziran 2017): 419-20.
EndNote Yıldırım B (01 Haziran 2017) 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5 1 419–420.
IEEE B. Yıldırım, “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi”, MAUN Fen Bil. Dergi., c. 5, sy. 1, ss. 419–420, 2017.
ISNAD Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi 5/1 (Haziran 2017), 419-420.
JAMA Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. 2017;5:419–420.
MLA Yıldırım, Bekir. “8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına Ve Tutumuna Etkisi”. Muş Alparslan Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, c. 5, sy. 1, 2017, ss. 419-20.
Vancouver Yıldırım B. 8. Sınıf Kalıtım Ünitesinin Öğretilmesinde by Şifreleme Modelinin Öğrencilerin Akademik Başarılarına ve Tutumuna Etkisi. MAUN Fen Bil. Dergi. 2017;5(1):419-20.