BibTex RIS Kaynak Göster

Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.'nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma

Yıl 2005, Sayı: 26, 101 - 108, 01.04.2005

Öz

Bu çalışma, kuramsal açıdan muhasebe eğitimi ve eğitimin etkinliğine etki eden temel unsurlar kısaca açıklandıktan sonra Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesİ'nde muhasebe ve finansman eğitiminin etkinliğini, öğrenci ve alt yapı bakımından ölçme ve değerlendirmeye yönelik yapılmış bir araştırma ve sonuçlarını içermektedir.

Yıl 2005, Sayı: 26, 101 - 108, 01.04.2005

Öz

This article's subjet is, after accounting education and basic elements effect on education are teoricaliy explained, the research and results made by evaluating the students and infrastructure about Dokuz Eylül University the Faculty of Economic and Administrative Sciences' accounting and financing education's activity.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA94ZP65AV
Bölüm Araştırma Makalesi
Yazarlar

Şevket Sayın Bu kişi benim

Yasemin Yeğinboy Bu kişi benim

Fatma Tektüfekçi Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Nisan 2005
Gönderilme Tarihi 1 Nisan 2005
Yayımlandığı Sayı Yıl 2005 Sayı: 26

Kaynak Göster

APA Sayın, Ş., Yeğinboy, Y., & Tektüfekçi, F. (2005). Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance(26), 101-108.
AMA Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. Nisan 2005;(26):101-108.
Chicago Sayın, Şevket, Yasemin Yeğinboy, ve Fatma Tektüfekçi. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 26 (Nisan 2005): 101-8.
EndNote Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F (01 Nisan 2005) Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance 26 101–108.
IEEE Ş. Sayın, Y. Yeğinboy, ve F. Tektüfekçi, “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”, The Journal of Accounting and Finance, sy. 26, ss. 101–108, Nisan 2005.
ISNAD Sayın, Şevket vd. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance 26 (Nisan 2005), 101-108.
JAMA Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. 2005;:101–108.
MLA Sayın, Şevket vd. “Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından Ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe Ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi Ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 26, 2005, ss. 101-8.
Vancouver Sayın Ş, Yeğinboy Y, Tektüfekçi F. Dokuz Eylül Üniversitesi İ.İ.B.F.’nde Öğrenci Açısından ve Alt Yapı Bakımından Muhasebe ve Finansman Eğitiminin Etkinliğinin Ölçülmesi ve Değerlendirilmesi Üzerine Bir Araştırma. The Journal of Accounting and Finance. 2005(26):101-8.