BibTex RIS Kaynak Göster

Muhasebe Eğitiminde Yeni Bir Yaklaşım Önerisi: Ters Yüz Edilmiş Sınıflar

Yıl 2016, Sayı: 69, 115 - 126, 01.01.2016
https://doi.org/10.25095/mufad.396664

Öz

Geleneksel eğitimde, öğrenci konuyu ilk kez sınıf içerisinde öğrenir, ardından öğrenilenlerin pekiştirilmesi ev ödevleriyle sağlanmaya çalışılır. Ters yüz edilmiş sınıf (flipped classroom) yaklaşımında ise öğrenci, sınıfa gelmeden önce ders ile ilgili video kayıtlarını izleyerek, konuyu öğrenip sınıfa gelir, sınıf içi saatlerde ise anlaşılmayan hususlar, uygulama ve örnekler üzerinde durulur. Geleneksel eğitimde eğitmen dersi veren bir bilgin konumundadır ve öğrenci genellikle izleyici pozisyonundadır. Tersyüz edilmiş sınıf yaklaşımında ise eğitmen, bir öğreticiden ziyade yönlendirici durumundadır ve dersler öğrenci odaklı işlenmektedir. Çalışmada, ters yüz edilmiş sınıf yaklaşımıyla ilgili bilgiler verilip, konuyla ilgili farkındalık oluşturulması amaçlanmıştır. Sonuç olarak, muhasebe eğitiminin bu yaklaşımla yürütülmesiyle ilgili önerilerde bulunulmuştur.

A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom

Yıl 2016, Sayı: 69, 115 - 126, 01.01.2016
https://doi.org/10.25095/mufad.396664

Öz

In traditional education, students first learn the subject in the classroom, and then the lessons that learned, tried to be establish with homework. In flipped classroom, students learn subject by watching video recordings before coming to classroom, the hours in the classroom is focused on incomprehensible considerations, application and examples. In traditional education, instructor is a scholar position and student is a viewer position. However, in flipped classroom instructor is a guide position rather than instructor and lessons are processed student-centered. The purpose of this study is create awareness on subject by giving information about flipped classroom. As a result, some suggestions were made related to the implementation of accounting education with this approach.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Diğer ID JA29EM66ZJ
Bölüm Dergi Bilgisi
Yazarlar

Murat Serçemeli Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2016
Gönderilme Tarihi 1 Ocak 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Sayı: 69

Kaynak Göster

APA Serçemeli, M. (2016). A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom. The Journal of Accounting and Finance(69), 115-126. https://doi.org/10.25095/mufad.396664
AMA Serçemeli M. A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom. The Journal of Accounting and Finance. Ocak 2016;(69):115-126. doi:10.25095/mufad.396664
Chicago Serçemeli, Murat. “A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 69 (Ocak 2016): 115-26. https://doi.org/10.25095/mufad.396664.
EndNote Serçemeli M (01 Ocak 2016) A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom. The Journal of Accounting and Finance 69 115–126.
IEEE M. Serçemeli, “A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom”, The Journal of Accounting and Finance, sy. 69, ss. 115–126, Ocak 2016, doi: 10.25095/mufad.396664.
ISNAD Serçemeli, Murat. “A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom”. The Journal of Accounting and Finance 69 (Ocak 2016), 115-126. https://doi.org/10.25095/mufad.396664.
JAMA Serçemeli M. A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom. The Journal of Accounting and Finance. 2016;:115–126.
MLA Serçemeli, Murat. “A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom”. The Journal of Accounting and Finance, sy. 69, 2016, ss. 115-26, doi:10.25095/mufad.396664.
Vancouver Serçemeli M. A New Approach Proposal In Accounting Education: Flipped Classroom. The Journal of Accounting and Finance. 2016(69):115-26.

Cited By
















Flipped Classroom Model and Practical Suggestions
Journal of Educational Technology and Online Learning
mehmet urfa
https://doi.org/10.31681/jetol.378607