BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 281 - 311, 11.03.2015

Kaynakça

  • b

ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ

Yıl 2009, Cilt: 26 Sayı: 1, 281 - 311, 11.03.2015

Kaynakça

  • b
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Abdulkerim Daştan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 11 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 8 Mart 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2009 Cilt: 26 Sayı: 1

Kaynak Göster

APA Daştan, A. (2015). ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 26(1), 281-311.
AMA Daştan A. ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;26(1):281-311.
Chicago Daştan, Abdulkerim. “ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 26, sy. 1 (Mart 2015): 281-311.
EndNote Daştan A (01 Mart 2015) ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26 1 281–311.
IEEE A. Daştan, “ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, ss. 281–311, 2015.
ISNAD Daştan, Abdulkerim. “ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 26/1 (Mart 2015), 281-311.
JAMA Daştan A. ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26:281–311.
MLA Daştan, Abdulkerim. “ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 26, sy. 1, 2015, ss. 281-1.
Vancouver Daştan A. ETİK EĞİTİMİNİN MUHASEBE EĞİTİMİNDEKİ YERİ VE ÖNEMİ: TÜRKİYE DEĞERLENDİRMESİ. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;26(1):281-31.