Kıyan, Ş. (2015). Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 421-452.
AMA
Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;33(2):421-452.
Chicago
Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, sy. 2 (Mart 2015): 421-52.
EndNote
Kıyan Ş (01 Mart 2015) Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 421–452.
IEEE
Ş. Kıyan, “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 33, sy. 2, ss. 421–452, 2015.
ISNAD
Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (Mart 2015), 421-452.
JAMA
Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:421–452.
MLA
Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 33, sy. 2, 2015, ss. 421-52.
Vancouver
Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):421-52.