Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2012, Cilt: 33 Sayı: 2, 421 - 452, 22.03.2015

Öz

-

Kaynakça

  • -

Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi

Yıl 2012, Cilt: 33 Sayı: 2, 421 - 452, 22.03.2015

Öz

.

Kaynakça

  • -
Toplam 1 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Şenay Kıyan

Yayımlanma Tarihi 22 Mart 2015
Gönderilme Tarihi 22 Mart 2015
Yayımlandığı Sayı Yıl 2012 Cilt: 33 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Kıyan, Ş. (2015). Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, 33(2), 421-452.
AMA Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. Mart 2015;33(2):421-452.
Chicago Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi 33, sy. 2 (Mart 2015): 421-52.
EndNote Kıyan Ş (01 Mart 2015) Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33 2 421–452.
IEEE Ş. Kıyan, “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”, Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, c. 33, sy. 2, ss. 421–452, 2015.
ISNAD Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi 33/2 (Mart 2015), 421-452.
JAMA Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33:421–452.
MLA Kıyan, Şenay. “Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları Ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi”. Marmara Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Dergisi, c. 33, sy. 2, 2015, ss. 421-52.
Vancouver Kıyan Ş. Müşterilerin Çalışanların Sorunlarına Yönelik Tutumları ve Müşteri Sadakati Modeli Etkileşimi. Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi. 2015;33(2):421-52.