BibTex RIS Kaynak Göster

Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci

Yıl 2016, , 167 - 184, 31.12.2016
https://doi.org/10.17100/nevbiltek.284740

Öz

Günümüzdeki hızlı değişen ve zorlaşan çalışma ve hayat koşulları, insanları ve kurumları "iyi" ve "başarılı" karar vermeye zorlamaktadır. Böyle bir çevrede ayakta kalabilmek ve rekabet avantajıyla birlikte bunu sürdürmek de önem kazanmaktadır. Böylece sağlıklı karar verme bir gereklilik olmaktadır. Stratejik seçimler yapılırken, etrafta olabilecek gelişmeleri ve firmalarını etkileyecek faktörleri takip etmek zorunludur. Değişen müşteri beklentileri ve talepleri, teknolojik süreçler, demografik değişiklikler bu faktörlerdendir. Söz konusu bir finans kurumu ise müşterilerinin olası davranışları kurum faaliyetlerini ve geleceğini etkileyebilmektedir. Bu çalışmada, Türkiye’de faaliyet gösteren bir finans kurumunun kendileri için önemli müşterileri seçerek, onlara yönelik stratejiler belirlemesi için bir karar verme süreci tanımlanmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Endüstri Mühendisliği
Yazarlar

Feyza Gürbüz

Yayımlanma Tarihi 31 Aralık 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016

Kaynak Göster

APA Gürbüz, F. (2016). Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci. Nevşehir Bilim Ve Teknoloji Dergisi, 5(2), 167-184. https://doi.org/10.17100/nevbiltek.284740
AMA Gürbüz F. Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci. Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi. Aralık 2016;5(2):167-184. doi:10.17100/nevbiltek.284740
Chicago Gürbüz, Feyza. “Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci”. Nevşehir Bilim Ve Teknoloji Dergisi 5, sy. 2 (Aralık 2016): 167-84. https://doi.org/10.17100/nevbiltek.284740.
EndNote Gürbüz F (01 Aralık 2016) Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci. Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi 5 2 167–184.
IEEE F. Gürbüz, “Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci”, Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi, c. 5, sy. 2, ss. 167–184, 2016, doi: 10.17100/nevbiltek.284740.
ISNAD Gürbüz, Feyza. “Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci”. Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi 5/2 (Aralık 2016), 167-184. https://doi.org/10.17100/nevbiltek.284740.
JAMA Gürbüz F. Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci. Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi. 2016;5:167–184.
MLA Gürbüz, Feyza. “Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci”. Nevşehir Bilim Ve Teknoloji Dergisi, c. 5, sy. 2, 2016, ss. 167-84, doi:10.17100/nevbiltek.284740.
Vancouver Gürbüz F. Bankacılık Sektöründe Müşteri Değerlendirme Kriterleri Seçiminde Örnek Bir Karar Verme Süreci. Nevşehir Bilim ve Teknoloji Dergisi. 2016;5(2):167-84.

Dergimizin tarandığı indeksler


12300          20980     2097822081