Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

FINITE SET AND COUNTABLE INFINITE SETS WITH UNCOUNTABLE INFINITE SETS MODELLING

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1938 - 1950, 01.03.2011

Öz

In this study, Ondokuz Mayis University Secondary School Science and Mathematics Education program, who studied a total of 25 students of finite sets, countable and uncountable infinite sets concepts available in the information by setting out from their mistakes mathematical modelling with the aid was to determine. Students with information about the cluster concept for this purpose will help them remember their open-ended questions were posed. Answers to questions identified by evaluating students' errors and misconceptions of their dreams in the mind to form correct mathematical thinking has been done in the event. As a result of events in mind, they created the concept more easily seen.

SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ

Yıl 2011, Cilt: 6 Sayı: 2, 1938 - 1950, 01.03.2011

Öz

Bu çalışmada, Ondokuz Mayıs Üniversitesi Ortaöğretim Fen ve Matematik Eğitimi programında öğrenim gören toplam 25 öğrencinin sonlu küme, sayılabilir ve sayılamayan sonsuz küme kavramlarında mevcut bilgilerinden yola çıkarak yaptıkları hataların matematiksel modelleme yardımıyla belirlenmesi amaçlandı. Bu amaçla öğrencilere küme kavramıyla ilgili bilgilerini hatırlamalarına yardımcı olacak açık uçlu sorular yöneltildi. Sorulara verilen cevaplar değerlendirilerek öğrencilerin düştükleri yanılgılar belirlendi ve bu yanılgıları zihinlerde doğru matematiksel düşünmeyi oluşturacak şekilde etkinlikler yaptırıldı. Etkinlikler sonucunda kavramları daha kolay zihinlerde oluşturdukları görüldü.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Eğitim Bilimleri
Yazarlar

Mevlüde Doğan

Zuhal Ünan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Mart 2011
Yayımlandığı Sayı Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Doğan, M., & Ünan, Z. (2011). SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ. Education Sciences, 6(2), 1938-1950.
AMA Doğan M, Ünan Z. SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ. NWSA. Mart 2011;6(2):1938-1950.
Chicago Doğan, Mevlüde, ve Zuhal Ünan. “SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ”. Education Sciences 6, sy. 2 (Mart 2011): 1938-50.
EndNote Doğan M, Ünan Z (01 Mart 2011) SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ. Education Sciences 6 2 1938–1950.
IEEE M. Doğan ve Z. Ünan, “SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ”, NWSA, c. 6, sy. 2, ss. 1938–1950, 2011.
ISNAD Doğan, Mevlüde - Ünan, Zuhal. “SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ”. Education Sciences 6/2 (Mart 2011), 1938-1950.
JAMA Doğan M, Ünan Z. SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ. NWSA. 2011;6:1938–1950.
MLA Doğan, Mevlüde ve Zuhal Ünan. “SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ”. Education Sciences, c. 6, sy. 2, 2011, ss. 1938-50.
Vancouver Doğan M, Ünan Z. SONLU VE SAYILABİLİR SONSUZ KÜMELER VE SAYILAMAYAN SONSUZ KÜMELERİN BİR MODELLEMESİ. NWSA. 2011;6(2):1938-50.