In this research, it is generally analyzed that the acquisitions of Primary Music Lesson Teaching Curriculum launched in 2006-2007 teaching year. For this reason it was done "analysing detailed teaching" on "facing elements" of 6 th class acquisitions. It was found that Primary Music Lesson Teaching Curriculum acquisitions were prepared largely about psychomotor attitudes and not found that the situation of affective acquisitions. At the end of this research, suggestions have been made concerning the findings of the study related to the program.
Music Lesson Teaching Curriculum Analysing Curriculum Acquisition Primary School
Bu çaly?mada, 2006-2007 ö?retim yylynda yürürlü?e giren Ylkö?retim Müzik Dersi Programy'nda yer alan kazanym ifadeleri genel hatlary ile çözümlenmi?tir. Bunun için programyn 'ögelerine dönük' olarak 6. Synyf kazanymlaryna ili?kin "ayryntyly ö?retim/dökümsel çözümleme" yapylmy?tyr. Çaly?manyn sonucunda programda bulunan kazanym ifadelerinin a?yrlykly olarak devini?sel ve bili?sel alana yönelik olarak hazyrlandy?y, duyu?sal alana yönelik olarak hazyrlanmy? kazanym ifadesinin bulunmady?y belirlenmi?tir. Çaly?ma sonucunda elde edilen bulgular y?y?ynda programa ili?kin öneriler getirilmi?tir.
Müzik Dersi Ö?retim Programy Program Çözümleme Kazanym Ylkö?retim
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | İç Mimarlık |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Mart 2011 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2011 Cilt: 6 Sayı: 2 |