Balla-Girgin. A. (2003). Proje temelli öğrenme yönteminin Özel Konya EsentepeİlköğretimOkuluuygulanmastnayönclikbirdcğerlendirme. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
Barron, B. J. S. (1998). Doing with understanding: lessons from research on problem and project based learning. The Journal african-ning Sciences: 7(3&4), 271-3 l l.
Bartseher, H.J., Gould, B. ve Nutter. S. (1995). Increasing student motivation through project-based learning. Master‘s research project xavier and IRI skylight. (ERIC Document Reproduction Service N0.ED392549). Thomas. 1. W. (2000). A review ot'researclı on project- based learning. Retrieved November 20. 2003. from lıttpzl/wwwauotdcsk.com/lbundation.
BIE. (2002 ). Introduction to project based learning. Retrieved Novembeı'26. 2002. From lıttp://www.bie.orglpblfpbllıanbooldB1E-Dt'itjntropdf.
Blumeııfeld. P. C., Soloway, E.. Marx. R. W., Krajcik, .]. S.. İnzdial. M. ve Palinsear,A.( 1991 ). Motivating project-based learning sustaining the doing, supporting the learning. Eıı'ıııfarı'omıl PS_ı'c'ı'ınlogisf. 26 (3- 4), 369-398.
Boaler J. (1997). Experiencing school mathematics; teaching styles. sex and settings. Buckingham. UK: Open University Press. Thomas. J. W. (2000). A review ol‘researeh on project» based learning. Retrieved November 20. 2003, from http: fwwwııuotdesk.com/foLındat'ioıı.
Curtis, D. (2002). The power ol'pt'ojeets. ffcı'iıt'crrı'rıııııl Leaders/rip, 60 (l). 50-53.
Demirel, Ö. (2003). [zléirima'cprogram gelistirme. Beşinci Baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.
Demirhan, C. (2002). Program geliştirmede proje tabanlı öğrenme yaklaşımı. Yayımlanmamışyiiksek lisans tezi. Hacettepe Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
Erdem, M. (2002). Proje tabanlı öğrenme. Hacettepe Univeitrires‘i Eğiı'ı'ııı Fakiiltesi Dergisi, 22.172—179.
Erdem, M. ve Akkoyunlu, B. (2002). İlköğretim sosyal bilgiler dersi kapsamında besinci sınıf öğrencileriyle yürütülen ekiple proje tabanlı öğrenme üzerine bir çalıştım İlköğ:winx-()nliııc, 1(1), 25.09.2003 tarihinde İnternet http:/(www. ilkogretim-0111ineorg. tr./vol lsay 1.
Ferretti. R. P. ve Okolo, C. M. ( 1996). Authenticity in learning: multimedia design projects in the social studies for students with. Journal o)" Learning Disabilities, 29 (5), 450—460.
Frank. M. ve Barzilai. A. (2004). integrating alternative assesment in a project—based learning course l‘or pre—service science and technology teachers. Asscsnıent & Evaluation in Higher Edin-orion. 29 (l), 41- (il.
Gaer. S. (1998). Less teaching and more learning. Notionoi ("anterior the Study offiılnit Learning and [.im-nci“. Retrieved May 20. 2005. from http:iiwwwncsall.nct/'?id-—-385
Haliloğlu. Z. ve Asan. A. (2004). Proje tabanlı Öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe okullarında yürütülen (seçmeli) bilgisayar derslerindeki etkililiği. Xll. Eğitim bilimleri kongresi bildiriler. C'. 11. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
Heckendnrn1 R. B. (2002) Building a beowulf; leveraging research and department needs for student enrichment via project based learning. C'ınnpntcr' Science Education. Vol.i2. 4. 255—273.
Holst. J. K. (2003). implementing project—based learning in prescrviee teacher education. Retrieved December 20. 2004. from http:/i surveys.eantcrlnıryac.ndhcı'dsallîıipdl'snoniN 1085.de
Horan. C.. Lavaroni. (İ. ve Belden. P. (19%). Observation ofthe tinker tech program students for critical thinking and social participation behaviors. Novato. CA: Buck institute l‘or Education. Thomas. .|. W. (2000). A review of research on pı'oject- based learning. Retrieved November 20. 2003. from http:i/www.anotdesk.com/foundation.
Howard. J. (2002). Technology-enlmnced project based learning in teacher education: addressing the goals of transfer. Technologi' and Education. 10 (3). 344—364.
Korkmaz. H. ve Kaptan, F. (2002). Fen eğitiminde proje tabanlı ögrenme yaklaşımının ilkögretim ögrencilerinin akademik basarı. akademik benlik kavramı ve çalışma sürelerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakiiltesi Dergisi. 22. 91—97.
Krajcik. J. S.. Blumenl'eld P. C.. Mart R. W. ve Seloway. E.(1994). A collaborative model for helping middle grade science teachers learn project—based instruction. The Eiı'nıentnfjr School .hmrhai, 94 (5). 483—497.
Kvaic, S. (1996) intt't'ı'ietıw: An introduction to qualitative research ”Merritt-ring. Thousand Oaks. Ca: Sage Publications.
Ladcwski. B. G.. Krajcik. J. S.. & Harvey. C. L. (1994). A middle grade science teacher’s emerging understanding ot'project—based learning. The Elententucr School .]oın'nın'. 94 (S).
Marx. R. W.. Blumenfeld. P. C.. Krajcik. J. S. ve Soloway. E. (1994). Enaeting project based science: challenges [or practice and policy. The Eienıentoiji' Schott Jotn'noi, 97 (4). 341—358.
\'i.‘13.i 'İJ'D ”WI” li
Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri
Balla-Girgin. A. (2003). Proje temelli öğrenme yönteminin Özel Konya EsentepeİlköğretimOkuluuygulanmastnayönclikbirdcğerlendirme. Yayımlanmamış yüksek lisans tezi. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Konya.
Barron, B. J. S. (1998). Doing with understanding: lessons from research on problem and project based learning. The Journal african-ning Sciences: 7(3&4), 271-3 l l.
Bartseher, H.J., Gould, B. ve Nutter. S. (1995). Increasing student motivation through project-based learning. Master‘s research project xavier and IRI skylight. (ERIC Document Reproduction Service N0.ED392549). Thomas. 1. W. (2000). A review ot'researclı on project- based learning. Retrieved November 20. 2003. from lıttpzl/wwwauotdcsk.com/lbundation.
BIE. (2002 ). Introduction to project based learning. Retrieved Novembeı'26. 2002. From lıttp://www.bie.orglpblfpbllıanbooldB1E-Dt'itjntropdf.
Blumeııfeld. P. C., Soloway, E.. Marx. R. W., Krajcik, .]. S.. İnzdial. M. ve Palinsear,A.( 1991 ). Motivating project-based learning sustaining the doing, supporting the learning. Eıı'ıııfarı'omıl PS_ı'c'ı'ınlogisf. 26 (3- 4), 369-398.
Boaler J. (1997). Experiencing school mathematics; teaching styles. sex and settings. Buckingham. UK: Open University Press. Thomas. J. W. (2000). A review ol‘researeh on project» based learning. Retrieved November 20. 2003, from http: fwwwııuotdesk.com/foLındat'ioıı.
Curtis, D. (2002). The power ol'pt'ojeets. ffcı'iıt'crrı'rıııııl Leaders/rip, 60 (l). 50-53.
Demirel, Ö. (2003). [zléirima'cprogram gelistirme. Beşinci Baskı. Ankara: Pegem Yayıncılık.
Demirhan, C. (2002). Program geliştirmede proje tabanlı öğrenme yaklaşımı. Yayımlanmamışyiiksek lisans tezi. Hacettepe Universitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Ankara.
Erdem, M. (2002). Proje tabanlı öğrenme. Hacettepe Univeitrires‘i Eğiı'ı'ııı Fakiiltesi Dergisi, 22.172—179.
Erdem, M. ve Akkoyunlu, B. (2002). İlköğretim sosyal bilgiler dersi kapsamında besinci sınıf öğrencileriyle yürütülen ekiple proje tabanlı öğrenme üzerine bir çalıştım İlköğ:winx-()nliııc, 1(1), 25.09.2003 tarihinde İnternet http:/(www. ilkogretim-0111ineorg. tr./vol lsay 1.
Ferretti. R. P. ve Okolo, C. M. ( 1996). Authenticity in learning: multimedia design projects in the social studies for students with. Journal o)" Learning Disabilities, 29 (5), 450—460.
Frank. M. ve Barzilai. A. (2004). integrating alternative assesment in a project—based learning course l‘or pre—service science and technology teachers. Asscsnıent & Evaluation in Higher Edin-orion. 29 (l), 41- (il.
Gaer. S. (1998). Less teaching and more learning. Notionoi ("anterior the Study offiılnit Learning and [.im-nci“. Retrieved May 20. 2005. from http:iiwwwncsall.nct/'?id-—-385
Haliloğlu. Z. ve Asan. A. (2004). Proje tabanlı Öğrenme yönteminin ilköğretim ikinci kademe okullarında yürütülen (seçmeli) bilgisayar derslerindeki etkililiği. Xll. Eğitim bilimleri kongresi bildiriler. C'. 11. Ankara: Gazi Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü.
Heckendnrn1 R. B. (2002) Building a beowulf; leveraging research and department needs for student enrichment via project based learning. C'ınnpntcr' Science Education. Vol.i2. 4. 255—273.
Holst. J. K. (2003). implementing project—based learning in prescrviee teacher education. Retrieved December 20. 2004. from http:/i surveys.eantcrlnıryac.ndhcı'dsallîıipdl'snoniN 1085.de
Horan. C.. Lavaroni. (İ. ve Belden. P. (19%). Observation ofthe tinker tech program students for critical thinking and social participation behaviors. Novato. CA: Buck institute l‘or Education. Thomas. .|. W. (2000). A review of research on pı'oject- based learning. Retrieved November 20. 2003. from http:i/www.anotdesk.com/foundation.
Howard. J. (2002). Technology-enlmnced project based learning in teacher education: addressing the goals of transfer. Technologi' and Education. 10 (3). 344—364.
Korkmaz. H. ve Kaptan, F. (2002). Fen eğitiminde proje tabanlı ögrenme yaklaşımının ilkögretim ögrencilerinin akademik basarı. akademik benlik kavramı ve çalışma sürelerine etkisi. Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakiiltesi Dergisi. 22. 91—97.
Krajcik. J. S.. Blumenl'eld P. C.. Mart R. W. ve Seloway. E.(1994). A collaborative model for helping middle grade science teachers learn project—based instruction. The Eiı'nıentnfjr School .hmrhai, 94 (5). 483—497.
Kvaic, S. (1996) intt't'ı'ietıw: An introduction to qualitative research ”Merritt-ring. Thousand Oaks. Ca: Sage Publications.
Ladcwski. B. G.. Krajcik. J. S.. & Harvey. C. L. (1994). A middle grade science teacher’s emerging understanding ot'project—based learning. The Elententucr School .]oın'nın'. 94 (S).
Marx. R. W.. Blumenfeld. P. C.. Krajcik. J. S. ve Soloway. E. (1994). Enaeting project based science: challenges [or practice and policy. The Eienıentoiji' Schott Jotn'noi, 97 (4). 341—358.
Gültekin, M. (2006). Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 7(2).
AMA
Gültekin M. Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. Haziran 2006;7(2).
Chicago
Gültekin, Mehmet. “Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7, sy. 2 (Haziran 2006).
EndNote
Gültekin M (01 Haziran 2006) Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7 2
IEEE
M. Gültekin, “Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri”, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 2, 2006.
ISNAD
Gültekin, Mehmet. “Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi 7/2 (Haziran 2006).
JAMA
Gültekin M. Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2006;7.
MLA
Gültekin, Mehmet. “Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri”. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, c. 7, sy. 2, 2006.
Vancouver
Gültekin M. Okulöncesi Öğretmenliği Programı Öğrencilerinin Proje Tabanlı Öğrenmeye İlişkin Görüşleri. Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi. 2006;7(2).