BibTex RIS Kaynak Göster

TÜKETİCİLERİN MARKET TERCİHLERİ VE MARKET TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER

Yıl 2016, Cilt: 9 Sayı: 4, 133 - 142, 31.10.2016

Öz

Günümüzde alışveriş marketleri insanların hayatında önemli bir zamanı işgal etmektedir. İnsanların alışveriş olgusu eskiden olduğu gibi sadece ihtiyaç duydukları malları almaktan çıkmış ve birçok etkeni de beraberinde getirmiştir. Artık tüketiciler alışveriş yapacakları marketleri seçerken birden çok kriteri değerlendirmektedir. Bu çalışmada Muğla il merkezinde tüketicilerin market tercihleri ve bu marketleri seçmelerindeki etkenler araştırılmıştır.

Yıl 2016, Cilt: 9 Sayı: 4, 133 - 142, 31.10.2016

Öz

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Bölüm Makaleler
Yazarlar

Erdoğan Gavcar

Nil İnan Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 31 Ekim 2016
Gönderilme Tarihi 10 Haziran 2016
Yayımlandığı Sayı Yıl 2016 Cilt: 9 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Gavcar, E., & İnan, N. (2016). TÜKETİCİLERİN MARKET TERCİHLERİ VE MARKET TERCİHLERİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 9(4), 133-142.
Creative Commons Lisansı
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.