Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

Is entrepreneurship education enough to affect university students' entrepreneurial personalities and tendencies?

Yıl 2023, Cilt: 16 Sayı: 2, 322 - 342, 30.04.2023
https://doi.org/10.25287/ohuiibf.1160048

Öz

Entrepreneurship is the organization in which the factors necessary for the production of goods or services are tried to be revealed, new opportunities and new values for the economy. Universities play an important role in the development of entrepreneurship, which has emerged mostly thanks to the energies and ideas of young minds. This study aimed to measure the entrepreneurial tendency and personality of the students studying at Ankara Hacı Bayram Veli University, and to analyze the differences/similarities between entrepreneurial personality and tendency with demographic data. According to the findings, it has been determined that different groups with entrepreneurial personality and entrepreneurial tendency vary according to the variability of the factors. Although entrepreneurship education has important effects on entrepreneurship tendency, no meaningful finding could be reached about the effect of education on entrepreneurial tendenciesbecause the students did not take entrepreneurship courses at a sufficient level. Another important result that emerged from the results of the analysis is that the entrepreneurial personality and entrepreneurial tendency do not always progress in parallel in different factors. For example, when the gender factor is considered, it has been seen that both entrepreneurial personality and entrepreneurial tendency show significant differences. In this case, when some faculties and colleges are examined, it is seen that the average of especially art and design faculties is higher than other departments. It is another remarkable result that the profession of the mother or father does not affect the entrepreneurial personality or entrepreneurial tendency of the person.

Kaynakça

  • Aytaç, Ö. ve İlhan, S. (2007). Girişimcilik ve Girişimci Kültür: Sosyolojik Bir Perspektif. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18), 101-120.
  • Balaban, Ö., ve Özdemir, Y. (2008). Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Eğilimi Üzerindeki Etkisi. Sakarya Üniversitesi İİBF Örneği. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 21, Sayı 1, 78 133-147.
  • Bozkurt, Ö. (2006). Girişimcilik Eğiliminde Kişilik Özelliklerinin Önemi. Araştırma Makaleleri, 93-111.
  • Börü, D. (2006). Girişimcilik Eğilimi: Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma, Marmara Üniversitesi SBE, Golden Print Ofset Basım ve Yayın Hizmetleri.
  • Brockhaus, R. H. (1980). Risk Taking Propensity of Entrepreneurs. The Academy of Management Journal, 23(3), 509–520. https://doi.org/10.2307/255515
  • Bygrave, W., ve Minniti, M. (2000). The Social Dynamics of Entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 24(3), 25–36 https://doi.org/10.1177/104225870002400302
  • Cox, R.J. ve Cooper C.L. (1994). Business elites: The psychology of entrepreneurs and intrapreneurs. Published by Routledge, London, 1994, 240 pp., £25.00, ISBN 0 415 08232 3 (hardback)
  • Cronbach, L. J. (1951). Coefficient Alpha and the Internal Structure of Tests. Psychometrika, 16(3), 297-334.
  • Çakırer, M.A. (2016). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa.
  • Çelik, A., İnce, M. ve Bozyiğit, S. (2014). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Niyetlerini Etkileyen Ailesel Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma. Niğde Ünv. İİBF Dergisi, 7(3), 113-124.
  • Dilsiz, İ. ve Kölük, N. (2005). Girişimcilik, Detay Yayıncılık, Ankara.
  • Erbir, M. (2020). Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğiliminin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Kayseri Üniversitesi Örneği. Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4 (2), 312-335.
  • Genç, K. Y. (2018). Girişimci Kişilik Özelliklerinin Girişimcilik Eğilimindeki Etkisi: Giresun Üniversitesi İşletme Bölümü Lisans Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma. Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 4 (2), 34-48.
  • Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey: https://www.guesssurvey.org/resources/PDF_InterReports/GUESSS_2021_Global_Report.pdf (Erişim Tarihi: 1.04.2022)
  • Haase, H., Lautenschläger, A., & Thomas, A. (2012). Entrepreneurial intentions of university students: a gender perspective. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 17(3), 378-393.
  • Ibidunni, A.S., Mozie, D. and Ayeni, A.W.A.A. (2021), "Entrepreneurial characteristics amongst university students: insights for understanding entrepreneurial intentions amongst youths in a developing economy, Education + Training, Vol. 63 No. 1, pp. 71-84. https://doi.org/10.1108/ET-09-2019-0204
  • Karadeniz, E.E. (2018). Türkiye’de Girişimcilik ve Uluslararası Karşılaştırma 2018 (Global Entrepreneurship Monitor(GEM), İstanbul.
  • Kayaoglu, A. ve Kurnaz, G. (2019). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği. Mukaddime, 10 (2), 643-661. DOI: 10.19059/mukaddime.602007.
  • Kılıç, R., Keklik, B., ve Çalış, N. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma: Bandırma İİBF İşletme Bölümü Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 423-435.
  • Korkmaz, O. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Bülent Ecevit Üniversitesi Örneği. Afyon Kocatepe Üniversitesi, İİBF Dergisi Cilt (14) Sayı II, 209-226.
  • Kuratko, D. F. [2005] The emergence of entrepreneurship education: Development, trends, and challenges. Entrepreneurship Theory and Practice, 29 (5) :577–598.
  • Küçük, O. (2021). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi (İş Fikri Üretme-KOSGEB İş Planı-Girişimcilikte Başarı Faktörleri), 10. Baskı, Seçkin, Ankara.
  • Kümbül Güler, B. (2010). Sosyal Girişimcilik, Ankara: Efil Yayınevi.
  • Küttim, M., Kallaste, M., Venesaar, U. ve Kiis, A. (2014). Entrepreneurship education at university level and students’ entrepreneurial intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 658-668.
  • Linán, F. ve Chen, Y.W. (2009). Development and Cross-Cultural Application of a Specific Instrument to Measure Entrepreneurial Intentions. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), 593-617.
  • Meeks, M.D. (2004). Antecedents to the entrepreneurial decision: An empirical analysis of three predictive models, University of Colorado at Boulder. ProQuest Dissertations Publishing.
  • Morrison, A.J. (2001) Entrepreneurs transcend time: a biographical analysis. Management Decision, 39 (9). pp. 784-790.
  • Mustafa, M.J., Hernandez, E., Mahon, C. and Chee, L.K. (2016), Entrepreneurial intentions of university students in an emerging economy: The influence of university support and proactive personality on students’ entrepreneurial intentio, Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Vol. 8 No. 2, pp. 162-179. https://doi.org/10.1108/JEEE-10-2015-0058
  • Özcan, B., Çeltek, E. E., Sönmez, N., ve Kırım, B. (2018). Girişimci Kişilik Özelliklerinin ve Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Eğilimine Etkisi, Kocaeli Üniversitesi Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 37-54.
  • Pruett, M., Shinnar, R., Toney, B., Llopis, F. and Fox, J. (2009), Explaining entrepreneurial intentions of university students: a cross‐cultural study, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, Vol. 15 No. 6, pp. 571-594. https://doi.org/10.1108/13552550910995443
  • Remeikiene, R., Startiene, G., & Dumciuviene, D. (2013). Explaining entrepreneurial intention of university students: The role of entrepreneurial education. In International conference (pp. 299-307).
  • Sönmez, R. V. (2019). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimini Belirlemede Kişilik Özelliklerinin Rolü: Şırnak Üniversitesinde Bir Araştırma. Artuklu Kaime Uluslararası İktisadi ve İdari Araştırmalar Dergisi, 2 (2), 115-131.
  • Şeşen, H., ve Basım, H. N. (2012). Demografik Faktörler ve Kişiliğin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Spor Bilimleri Alanında Öğrenim Gören Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Ege Akademik Bakış, 21-28.
  • Tekin, M. (2004). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, 4. Baskı, Ankara.
  • Tekin, M. (2009). Girişimcilik, Başarı Öyküleri, Örnek Olaylar, Girişimcilik Testleri Günay Ofset, Konya.
  • Uluyol, O. (2013). Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, ISSN: 1308–9196, 350-372.
  • Unger, J. M., Rauch, A., Frese, M. and Rosenbusch, N. [2011] Human capital and entrepreneurial success: A meta-analytical review. Journal of Business Venturing, 26 (3) :341–358.
  • Uygun, M., Mete, S. ve Güner, E. (2012). Genç Girişimci Adayların Girişimcilik Eğilimi ve Girişimcilik Özellikleri Arasındaki İlişkiler. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 4 (2), 145-156.
  • Uygun, M., ve Güner, E. (2016). Girişimcilik Eğiliminin Gelişiminde Girişimcilik Eğitiminin Rolü. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 37-57.
  • Verheul I., Stel A.V. ve Thurik R. (2006) Explaining female and male entrepreneurship at the country level, Entrepreneurship & Regional Development, 18:2, 151-183, DOI: 10.1080/08985620500532053
  • Vodă, A. I., & Florea, N. (2019). Impact of personality traits and entrepreneurship education on entrepreneurial intentions of business and engineering students. Sustainability, 11(4), 1192.
  • Yıldız, A. (2019). Girişimcilik, Kobi'ler ve Strateji (Editör: İsmail Bakan). 2.Baskı, Gazi Kitabevi, Ankara. ISBN:978-975-8396-10-8
  • Yıldrım, V. (2000). Genel İşletmecilik (I-II), Değişim Yayınları, Adapazarı.
  • Yılmaz, T. ve Sözcan, Z. (2019). Kişilik Özelliklerinin Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisi: Sakarya Üniversitesi Örneği. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1), 78-107.

Üniversite öğrencilerinin girişimci kişilik ve eğilimini etkileyen "girişimcilik eğitimi" yeterli mi?

Yıl 2023, Cilt: 16 Sayı: 2, 322 - 342, 30.04.2023
https://doi.org/10.25287/ohuiibf.1160048

Öz

Girişimcilik, mal veya hizmet üretimi için gerekli olan faktörlerin ekonomi için yeni fırsatların ve yeni değerlerin ortaya çıkarılmaya çalışıldığı organizasyondur. Daha çok genç beyinlerin enerjileri ve fikirleri sayesinde ortaya çıkan girişimciliğin, gelişmesinde üniversiteler önemli bir rol oynamaktadır. BuçalışmaAnkara Hacı Bayram Veli Üniversitesinde öğrenim gören öğrencilerin girişimcilik eğiliminive kişilikleriniölçmek,girişimcilik kişiliği ve eğilimiarasındaki farkların/benzerliklerin demografik veriler ile analiz edilmesini amaçlamıştır. Elde edilen bulgulara göre faktörlerin değişkenliklerine göre girişimcilik kişiliği ve girişimcilik eğilimine sahip farklı grupların değişkenlik gösterdiğitespit edilmiştir. Girişimcilik eğitiminin girişimcilik eğilimi üzerinde önemli etkileri olmasına rağmen öğrencilerin yeterli düzeyde girişimcilik dersi almamış olması nedeniyle girişimcilik eğilimlerine eğitimin etkisi konusunda anlamlı bir bulguya ulaşılamamıştır.Analiz sonuçlarındaortaya çıkan bir başka önemli sonuç ise girişimcilik kişiliği ve girişimcilik eğiliminin farklı faktörlerde her zaman paralel olarak ilerlemediğidir. Örneğin cinsiyet faktörü ele alındığında hem girişimcilik kişiliği hem de girişimcilik eğiliminin anlamlıfarklılık gösterdiği görülmüştür. Bu durum bazı fakülte ve yüksekokullar incelendiğinde özellikle sanat ve tasarım fakültesinin ortalamasının diğer bölümlere göre yüksek olduğu görülmüştür. Anne veya baba mesleğinin kişinin girişimcilik kişiliği veya girişimcilik eğilimine etki etmemesi dikkate değer bir diğer sonuçtur.

Kaynakça

  • Aytaç, Ö. ve İlhan, S. (2007). Girişimcilik ve Girişimci Kültür: Sosyolojik Bir Perspektif. Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, (18), 101-120.
  • Balaban, Ö., ve Özdemir, Y. (2008). Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Eğilimi Üzerindeki Etkisi. Sakarya Üniversitesi İİBF Örneği. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, Cilt 21, Sayı 1, 78 133-147.
  • Bozkurt, Ö. (2006). Girişimcilik Eğiliminde Kişilik Özelliklerinin Önemi. Araştırma Makaleleri, 93-111.
  • Börü, D. (2006). Girişimcilik Eğilimi: Marmara Üniversitesi İşletme Bölümü Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma, Marmara Üniversitesi SBE, Golden Print Ofset Basım ve Yayın Hizmetleri.
  • Brockhaus, R. H. (1980). Risk Taking Propensity of Entrepreneurs. The Academy of Management Journal, 23(3), 509–520. https://doi.org/10.2307/255515
  • Bygrave, W., ve Minniti, M. (2000). The Social Dynamics of Entrepreneurship. Entrepreneurship Theory and Practice, 24(3), 25–36 https://doi.org/10.1177/104225870002400302
  • Cox, R.J. ve Cooper C.L. (1994). Business elites: The psychology of entrepreneurs and intrapreneurs. Published by Routledge, London, 1994, 240 pp., £25.00, ISBN 0 415 08232 3 (hardback)
  • Cronbach, L. J. (1951). Coefficient Alpha and the Internal Structure of Tests. Psychometrika, 16(3), 297-334.
  • Çakırer, M.A. (2016). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, Ekin Basım Yayın Dağıtım, Bursa.
  • Çelik, A., İnce, M. ve Bozyiğit, S. (2014). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Niyetlerini Etkileyen Ailesel Faktörleri Belirlemeye Yönelik Bir Çalışma. Niğde Ünv. İİBF Dergisi, 7(3), 113-124.
  • Dilsiz, İ. ve Kölük, N. (2005). Girişimcilik, Detay Yayıncılık, Ankara.
  • Erbir, M. (2020). Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Girişimcilik Eğiliminin Belirlenmesine Yönelik Bir Araştırma: Kayseri Üniversitesi Örneği. Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 4 (2), 312-335.
  • Genç, K. Y. (2018). Girişimci Kişilik Özelliklerinin Girişimcilik Eğilimindeki Etkisi: Giresun Üniversitesi İşletme Bölümü Lisans Öğrencileri Üzerinde Bir Araştırma. Giresun Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 4 (2), 34-48.
  • Global University Entrepreneurial Spirit Students' Survey: https://www.guesssurvey.org/resources/PDF_InterReports/GUESSS_2021_Global_Report.pdf (Erişim Tarihi: 1.04.2022)
  • Haase, H., Lautenschläger, A., & Thomas, A. (2012). Entrepreneurial intentions of university students: a gender perspective. International Journal of Entrepreneurship and Small Business, 17(3), 378-393.
  • Ibidunni, A.S., Mozie, D. and Ayeni, A.W.A.A. (2021), "Entrepreneurial characteristics amongst university students: insights for understanding entrepreneurial intentions amongst youths in a developing economy, Education + Training, Vol. 63 No. 1, pp. 71-84. https://doi.org/10.1108/ET-09-2019-0204
  • Karadeniz, E.E. (2018). Türkiye’de Girişimcilik ve Uluslararası Karşılaştırma 2018 (Global Entrepreneurship Monitor(GEM), İstanbul.
  • Kayaoglu, A. ve Kurnaz, G. (2019). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği. Mukaddime, 10 (2), 643-661. DOI: 10.19059/mukaddime.602007.
  • Kılıç, R., Keklik, B., ve Çalış, N. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimleri Üzerine Bir Araştırma: Bandırma İİBF İşletme Bölümü Örneği. Süleyman Demirel Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 423-435.
  • Korkmaz, O. (2012). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerini Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma: Bülent Ecevit Üniversitesi Örneği. Afyon Kocatepe Üniversitesi, İİBF Dergisi Cilt (14) Sayı II, 209-226.
  • Kuratko, D. F. [2005] The emergence of entrepreneurship education: Development, trends, and challenges. Entrepreneurship Theory and Practice, 29 (5) :577–598.
  • Küçük, O. (2021). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi (İş Fikri Üretme-KOSGEB İş Planı-Girişimcilikte Başarı Faktörleri), 10. Baskı, Seçkin, Ankara.
  • Kümbül Güler, B. (2010). Sosyal Girişimcilik, Ankara: Efil Yayınevi.
  • Küttim, M., Kallaste, M., Venesaar, U. ve Kiis, A. (2014). Entrepreneurship education at university level and students’ entrepreneurial intentions. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 658-668.
  • Linán, F. ve Chen, Y.W. (2009). Development and Cross-Cultural Application of a Specific Instrument to Measure Entrepreneurial Intentions. Entrepreneurship Theory and Practice, 33(3), 593-617.
  • Meeks, M.D. (2004). Antecedents to the entrepreneurial decision: An empirical analysis of three predictive models, University of Colorado at Boulder. ProQuest Dissertations Publishing.
  • Morrison, A.J. (2001) Entrepreneurs transcend time: a biographical analysis. Management Decision, 39 (9). pp. 784-790.
  • Mustafa, M.J., Hernandez, E., Mahon, C. and Chee, L.K. (2016), Entrepreneurial intentions of university students in an emerging economy: The influence of university support and proactive personality on students’ entrepreneurial intentio, Journal of Entrepreneurship in Emerging Economies, Vol. 8 No. 2, pp. 162-179. https://doi.org/10.1108/JEEE-10-2015-0058
  • Özcan, B., Çeltek, E. E., Sönmez, N., ve Kırım, B. (2018). Girişimci Kişilik Özelliklerinin ve Girişimcilik Eğitiminin Girişimcilik Eğilimine Etkisi, Kocaeli Üniversitesi Örneği. Uluslararası İktisadi ve İdari İncelemeler Dergisi, 37-54.
  • Pruett, M., Shinnar, R., Toney, B., Llopis, F. and Fox, J. (2009), Explaining entrepreneurial intentions of university students: a cross‐cultural study, International Journal of Entrepreneurial Behavior & Research, Vol. 15 No. 6, pp. 571-594. https://doi.org/10.1108/13552550910995443
  • Remeikiene, R., Startiene, G., & Dumciuviene, D. (2013). Explaining entrepreneurial intention of university students: The role of entrepreneurial education. In International conference (pp. 299-307).
  • Sönmez, R. V. (2019). Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimini Belirlemede Kişilik Özelliklerinin Rolü: Şırnak Üniversitesinde Bir Araştırma. Artuklu Kaime Uluslararası İktisadi ve İdari Araştırmalar Dergisi, 2 (2), 115-131.
  • Şeşen, H., ve Basım, H. N. (2012). Demografik Faktörler ve Kişiliğin Girişimcilik Niyetine Etkisi: Spor Bilimleri Alanında Öğrenim Gören Üniversite Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma. Ege Akademik Bakış, 21-28.
  • Tekin, M. (2004). Girişimcilik ve Küçük İşletme Yönetimi, 4. Baskı, Ankara.
  • Tekin, M. (2009). Girişimcilik, Başarı Öyküleri, Örnek Olaylar, Girişimcilik Testleri Günay Ofset, Konya.
  • Uluyol, O. (2013). Öğrencilerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi. Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, ISSN: 1308–9196, 350-372.
  • Unger, J. M., Rauch, A., Frese, M. and Rosenbusch, N. [2011] Human capital and entrepreneurial success: A meta-analytical review. Journal of Business Venturing, 26 (3) :341–358.
  • Uygun, M., Mete, S. ve Güner, E. (2012). Genç Girişimci Adayların Girişimcilik Eğilimi ve Girişimcilik Özellikleri Arasındaki İlişkiler. Organizasyon ve Yönetim Bilimleri Dergisi, 4 (2), 145-156.
  • Uygun, M., ve Güner, E. (2016). Girişimcilik Eğiliminin Gelişiminde Girişimcilik Eğitiminin Rolü. Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 37-57.
  • Verheul I., Stel A.V. ve Thurik R. (2006) Explaining female and male entrepreneurship at the country level, Entrepreneurship & Regional Development, 18:2, 151-183, DOI: 10.1080/08985620500532053
  • Vodă, A. I., & Florea, N. (2019). Impact of personality traits and entrepreneurship education on entrepreneurial intentions of business and engineering students. Sustainability, 11(4), 1192.
  • Yıldız, A. (2019). Girişimcilik, Kobi'ler ve Strateji (Editör: İsmail Bakan). 2.Baskı, Gazi Kitabevi, Ankara. ISBN:978-975-8396-10-8
  • Yıldrım, V. (2000). Genel İşletmecilik (I-II), Değişim Yayınları, Adapazarı.
  • Yılmaz, T. ve Sözcan, Z. (2019). Kişilik Özelliklerinin Girişimcilik Eğilimi Üzerine Etkisi: Sakarya Üniversitesi Örneği. Bilgi Sosyal Bilimler Dergisi, 21 (1), 78-107.
Toplam 44 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Konular İşletme
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Celal Taşdoğan 0000-0002-8626-8862

Sinan Şekeroğlu 0000-0002-9550-8370

Bekir Zengin 0000-0001-7572-5290

Yayımlanma Tarihi 30 Nisan 2023
Gönderilme Tarihi 10 Ağustos 2022
Kabul Tarihi 24 Mart 2023
Yayımlandığı Sayı Yıl 2023 Cilt: 16 Sayı: 2

Kaynak Göster

APA Taşdoğan, C., Şekeroğlu, S., & Zengin, B. (2023). Üniversite öğrencilerinin girişimci kişilik ve eğilimini etkileyen "girişimcilik eğitimi" yeterli mi?. Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi Ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 16(2), 322-342. https://doi.org/10.25287/ohuiibf.1160048
Creative Commons Lisansı
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi Creative Commons Atıf-GayriTicari-AynıLisanslaPaylaş 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.