Matematiğin Deneysel Gelişimi ve Öğretimindeki Uzantısı:Analiz Dersi Örneği
Yıl 2011,
Cilt: 30 Sayı: 30, 173 - 177, 01.02.2011
Tolga Kabaca
Kaynakça
- Barbin, E. (1996). The Role of Problems in the History and Teaching of Mathematics, Vita Mathematica Historical Research and Integration with
- Teaching, Ed: R. Calinger, MAA notes No:40, ISBN:0-88385-097-4
- Dönmez, A. (2002). Matematiğin Öyküsü ve Serüveni “Dünya Matematik Tarihi Ansiklopedisi”, Toplumsal Dönüşüm Yayınları, İstanbul, ISBN: 975-8269-92-5
- Raju, C.K. (2001). Computers, Mathematics Education and the Alternative Epistemology of The Calculus in the Yuktibhasa, Philosophy East and
- West, 51(3), 325-362.
- Sertöz, S. (2000). Matematiğin Aydınlık Dünyası, TÜBİTAK Popüler Bilim Kitapları Serisi.
- Sevimli, E. ve Delice, A. (2010). İntegral Kavram Tanımı ve Kavram İmgesine Yüksek Öğretim Programının Etkisinin İncelenmesi, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özet Kitapçığı, s.79.
Matematiğin Deneysel Gelişimi ve Öğretimindeki Uzantısı: Analiz Dersi Örneği
Yıl 2011,
Cilt: 30 Sayı: 30, 173 - 177, 01.02.2011
Tolga Kabaca
Kaynakça
- Barbin, E. (1996). The Role of Problems in the History and Teaching of Mathematics, Vita Mathematica Historical Research and Integration with
- Teaching, Ed: R. Calinger, MAA notes No:40, ISBN:0-88385-097-4
- Dönmez, A. (2002). Matematiğin Öyküsü ve Serüveni “Dünya Matematik Tarihi Ansiklopedisi”, Toplumsal Dönüşüm Yayınları, İstanbul, ISBN: 975-8269-92-5
- Raju, C.K. (2001). Computers, Mathematics Education and the Alternative Epistemology of The Calculus in the Yuktibhasa, Philosophy East and
- West, 51(3), 325-362.
- Sertöz, S. (2000). Matematiğin Aydınlık Dünyası, TÜBİTAK Popüler Bilim Kitapları Serisi.
- Sevimli, E. ve Delice, A. (2010). İntegral Kavram Tanımı ve Kavram İmgesine Yüksek Öğretim Programının Etkisinin İncelenmesi, IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Özet Kitapçığı, s.79.
Toplam 7 adet kaynakça vardır.