The aim of this study is to determine studentâs learning styles of the second grade of the high schools accept students with formal examinations. In this research we applied the learning style inventory to 367 students of the second grade from three different high schools in Sivas and we determined their learning styles.
Bu araştırmanın amacı, sınavla öğrenci alan liselerin ikinci sınıf öğrencilerinin sahip oldukları öğrenme stillerini belirlemektir. Bu araştırmada, Sivas merkezdeki üç farklı lisenin 367 ikinci sınıf öğrencisine öğrenme stili envanteri uygulanmış ve öğrencilerin öğrenme stilleri tespit edilmiştir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Şubat 2003 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2003 Cilt: 14 Sayı: 14 |