BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2003, Cilt: 13 Sayı: 13, 1 - 14, 01.01.2003

Öz

The aim of this study are to discuss about student’s learning styles and teaching based on learning styles. In this study 4 MAT instructional model is investigated and is collected about 4 MAT instructional model. 4 MAT instructional model is an eight-step cycle of instruction that capitalizes on students’ learning styles and right-left mode techniques of brain. The model was developed by McCarthy. In this model, all learners have a equal value. It is expected that help to all teachers and students.

ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİMDE 4 MAT ÖĞRETİM MODELİ

Yıl 2003, Cilt: 13 Sayı: 13, 1 - 14, 01.01.2003

Öz

Bu araştırmanın amacı, öğrenme stilleri ve öğrenme stillerine dayalı öğretim hakkında tartışmaktır. Araştırmada 4 MAT öğretim modeli incelenmiş, 4 MAT öğretim modeli hakkında derleme yapılmıştır. 4 MAT öğretim modeli, öğrenme stillerinden ve beynin sağ-sol mod tekniklerinden yararlanan sekiz adımlı bir öğretim döngüsüdür. Bu model McCarthy tarafından geliştirilmiştir. Bu modelde tüm öğrenenler eşit değerdedir. Tüm öğretmenlere ve öğrencilere faydalı olacağı düşünülmektedir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Murat Peker Bu kişi benim

Prof. Dr. Şeref Mirasyedioğlu Bu kişi benim

Prof. Dr. H. İbrahim Yalın Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2003
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2003 Cilt: 13 Sayı: 13

Kaynak Göster

APA Peker, M., Mirasyedioğlu, P. D. Ş., & Yalın, P. D. H. İ. (2003). ÖĞRENME STİLLERİNE DAYALI ÖĞRETİMDE 4 MAT ÖĞRETİM MODELİ. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 13(13), 1-14.