BibTex RIS Kaynak Göster

THE RELİABİLİTY AND VALİDİTY OF INTELLECTUAL ACHİEVEMENT RESPONSİBİLİTY QUESTİONNAİRE

Yıl 2002, Cilt: 12 Sayı: 12, 12 - 20, 01.02.2002

Öz

This study reported the reliability and validity studies of Intellectual Achievement Responsibility Scale developed by Crandall, Katkovsky and Crandall (1965) to measure the Locus of Control in Academic Situations. The sample consisted of 182 High School students. In ıts reliability studies, the item-total correlation coefficients, the Cronbach Alfa ( ?:.55) and the test re-test reliabilities ( r:.51, p

ZİHİNSEL BAŞARI SORUMLULUĞU ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİĞİ VE GEÇERLİĞİ

Yıl 2002, Cilt: 12 Sayı: 12, 12 - 20, 01.02.2002

Öz

Bu çalışmada akademik durumlarda denetim odağını ölçmek için Crandall, Katkovsky ve Crandall (1965) tarafından geliştirilen Zihinsel Başarı Sorumluluğu Ölçeğinin güvenirlik ve geçerlik çalışmaları verilmiştir. Örneklem 182 lise öğrencisini içermektedir. Ölçeğin güvenirlik çalışması, madde toplam korelasyonu katsayısı , testtekrar test ( r: .51, p

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Necla ACUN Kapıkıran Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2002
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 12 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Kapıkıran, N. A. (2002). ZİHİNSEL BAŞARI SORUMLULUĞU ÖLÇEĞİNİN GÜVENİRLİĞİ VE GEÇERLİĞİ. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(12), 12-20.