PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2002, Cilt 12, Sayı 12, 60 - 68, 01.02.2002

Öz

One of the rich components of the oral literature and Turkish culture are proverbs. To date, there have been numerous studies in the literature on Turkish proverbs. Proverbs take their place in the education of Turkish language as anonymous products. There are general objectives, specific objectives and target behavio(u)rs in the curriculum of Turkish education. Proverbs should be utilized in the four general skills of Turkish which are listening, speaking, reading, and writing skills.

TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI

Yıl 2002, Cilt 12, Sayı 12, 60 - 68, 01.02.2002

Öz

Türk kültürünün ve sözlü edebiyatımızın zengin ürünlerinden biri de atasözleridir. Bugüne kadar atasözleri üzerine oldukça fazla sayıda çalışma yapılmıştır. Atasözlerimiz Türkçe öğretiminde anonim bir ürün olarak yer alırlar. Türkçe programında atasözlerimiz ile ilgili genel amaç, özel amaç ve hedef davranışlar bulunmaktadır. Türkçenin dört temel dil becerisi olan dinleme, konuşma, okuma ve yazma çalışmalarında, atasözlerimizden faydalanılmalıdır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Bayram BAŞ Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2002
Başvuru Tarihi 1 Ağustos 2014
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 2002, Cilt 12, Sayı 12

Kaynak Göster

Bibtex @ { pauefd133131, journal = {Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-0085}, eissn = {1309-0275}, address = {}, publisher = {Pamukkale Üniversitesi}, year = {2002}, volume = {12}, number = {12}, pages = {60 - 68}, title = {TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI}, key = {cite}, author = {Baş, Bayram} }
APA Baş, B. (2002). TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 12 (12) , 60-68 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11131/133131
MLA Baş, B. "TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI" . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2002 ): 60-68 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11131/133131>
Chicago Baş, B. "TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 (2002 ): 60-68
RIS TY - JOUR T1 - TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI AU - BayramBaş Y1 - 2002 PY - 2002 N1 - DO - T2 - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 60 EP - 68 VL - 12 IS - 12 SN - 1301-0085-1309-0275 M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI %A Bayram Baş %T TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI %D 2002 %J Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-0085-1309-0275 %V 12 %N 12 %R %U
ISNAD Baş, Bayram . "TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 12 / 12 (Şubat 2002): 60-68 .
AMA Baş B. TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI. PUJE. 2002; 12(12): 60-68.
Vancouver Baş B. TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 2002; 12(12): 60-68.
IEEE B. Baş , "TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 12, sayı. 12, ss. 60-68, Şub. 2002

..........................