BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2002, Cilt: 12 Sayı: 12, 60 - 68, 01.02.2002

Öz

One of the rich components of the oral literature and Turkish culture are proverbs. To date, there have been numerous studies in the literature on Turkish proverbs. Proverbs take their place in the education of Turkish language as anonymous products. There are general objectives, specific objectives and target behavio(u)rs in the curriculum of Turkish education. Proverbs should be utilized in the four general skills of Turkish which are listening, speaking, reading, and writing skills.

TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI

Yıl 2002, Cilt: 12 Sayı: 12, 60 - 68, 01.02.2002

Öz

Türk kültürünün ve sözlü edebiyatımızın zengin ürünlerinden biri de atasözleridir. Bugüne kadar atasözleri üzerine oldukça fazla sayıda çalışma yapılmıştır. Atasözlerimiz Türkçe öğretiminde anonim bir ürün olarak yer alırlar. Türkçe programında atasözlerimiz ile ilgili genel amaç, özel amaç ve hedef davranışlar bulunmaktadır. Türkçenin dört temel dil becerisi olan dinleme, konuşma, okuma ve yazma çalışmalarında, atasözlerimizden faydalanılmalıdır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Bayram Baş Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 2002
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2002 Cilt: 12 Sayı: 12

Kaynak Göster

APA Baş, B. (2002). TÜRKÇE TEMEL DİL BECERİLERİNİN ÖĞRETİMİNDE ATASÖZLERİNİN KULLANIMI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 12(12), 60-68.