The insufficient functionality in Turkish Educational System due to the extreme centralist structure had been led to the decentralisation management as it is in France model. In this study, the attitutes of educational managers from eleven different cities with different characteristics towards decentralisation management were examined.
Türk Eğitim Sistemiânin aşırı merkeziyetçi yapısı nedeniyle işlevini tam olarak yerine getiremediğinden eğitimde yerinden yönetim Fransa örneğinden sonra Türkiyeâde de gündeme gelmiştir. Bu araştırmayla Türkiyeânin çeşitli bölgelerinde bulunan farklı özelliklere sahip onbir ildeki eğitim yöneticilerinin eğitimde yerinden yönetime ilişkin tutumları belirlenmeye çalışılmıştır.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2001 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2001 Cilt: 9 Sayı: 9 |