BibTex RIS Kaynak Göster

-

Yıl 2001, Cilt: 9 Sayı: 9, 1 - 9, 01.01.2001

Öz

The insufficient functionality in Turkish Educational System due to the extreme centralist structure had been led to the decentralisation management as it is in France model. In this study, the attitutes of educational managers from eleven different cities with different characteristics towards decentralisation management were examined.

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TAŞRA ÖRGÜTÜ YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİMDE YERİNDEN YÖNETİME İLİŞKİN TUTUMLARI

Yıl 2001, Cilt: 9 Sayı: 9, 1 - 9, 01.01.2001

Öz

Türk Eğitim Sistemi’nin aşırı merkeziyetçi yapısı nedeniyle işlevini tam olarak yerine getiremediğinden eğitimde yerinden yönetim Fransa örneğinden sonra Türkiye’de de gündeme gelmiştir. Bu araştırmayla Türkiye’nin çeşitli bölgelerinde bulunan farklı özelliklere sahip onbir ildeki eğitim yöneticilerinin eğitimde yerinden yönetime ilişkin tutumları belirlenmeye çalışılmıştır.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Hüseyin Kıran Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 2001
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2001 Cilt: 9 Sayı: 9

Kaynak Göster

APA Kıran, H. (2001). MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TAŞRA ÖRGÜTÜ YÖNETİCİLERİNİN EĞİTİMDE YERİNDEN YÖNETİME İLİŞKİN TUTUMLARI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(9), 1-9.