Bu bildiride; YÖK tarafından geliştirilerek 1998-99 eğitim öğretim yılından itibaren bütün Eğitim Fakültelerinde uygulanmaya başlayan sınıf öğretmenliği lisans programı çağdaş sanat ve iş eğitimi açısından tartışılmıştır. Bildirinin ilk bölümünde sınıf öğretmenliği programları tarama modeline dayalı olarak araştırılarak, güzel sanatların tüm alanlarını ve biçimlerini içine alan sanat ve iş eğitiminin, kendine özgü yapısı ve imkanları ile genel olarak eğitim sistemleri içindeki yeri incelenmiş, özel olarak da ilköğretim içerisindeki yeri; konu ile ilgili uzman görüşleri ve ilgili literatüre dayalı olarak tartışılmıştır. Yeni düzenlemeye göre oluşturulan program bir sonuç değil, bir başlangıç olarak düşünülmeli ve daha iyiye ulaşmasını sağlamak üzere önerilerimiz ışığında yeniden gözden geçirilerek değiştirilmelidir.
Birincil Dil | Türkçe |
---|---|
Bölüm | Makaleler |
Yazarlar | |
Yayımlanma Tarihi | 1 Ocak 2000 |
Gönderilme Tarihi | 1 Ağustos 2014 |
Yayımlandığı Sayı | Yıl 2000 Cilt: 7 Sayı: 7 |