BibTex RIS Kaynak Göster

PROCESS THEORIES AND THEIR CONTRIBUTIONS TO EDUCATIONAL

Yıl 1998, Cilt: 4 Sayı: 4, 51 - 57, 01.02.1998

Öz

Human behaviors ar e predominecatly determined by their needs and mitives The school administrator has to motivate the school personnel to direct them to the school objectives Process theories basıcly , focuse on the Identification of out factors that stimulate individual the behave Ifthe school administrator have information about the process theories ,he or she will know out factors that stimulate the individual to behave and form his or her stategy andpractise

SÜREÇ KURAMLARININ EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI

Yıl 1998, Cilt: 4 Sayı: 4, 51 - 57, 01.02.1998

Öz

Davranış temel olarak imanların gereksinmeleri ve güdüleri tarafından belirlenir. Okul yöneticisi okulun amaçları doğrultusunda performans göstermeleri için iş görenleri güdülemelidir. Süreç teorileri esas itibariyle , kişiyi davranışa sevk eden dış faktörleri belirlemeye ağırlık vermektedir. Okul yöneticisi süreç kuramlarını bilirse kişiyi davranışa sevk eden dış faktörlerin ne olduğunu bilir, ona göre strateji oluşturur ve uygular.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Rıza Erdem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Şubat 1998
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1998 Cilt: 4 Sayı: 4

Kaynak Göster

APA Erdem, A. R. (1998). SÜREÇ KURAMLARININ EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 4(4), 51-57.