PDF EndNote BibTex RIS Kaynak Göster

CONTENT THEORIES AND THEIR CONTRIBUTIONS TO EDUCATIONAL ADMINISTRATION

Yıl 1997, Cilt 3, Sayı 3, 68 - 76, 01.01.1997

Öz

Humarı behaviors are predominecatly determined by their needs and mitives The school administratör has to motivate the school personnel to direct the m to the school obje eti ve s Content theories basicly , focuse on the Identification of the factors that stimulate mdividual the behaviour. If the school administratör have information ab o ut. the content theories, he or she will know the needs that stimulate the mdividual to hehave and form his or her strategy and practice.

İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI

Yıl 1997, Cilt 3, Sayı 3, 68 - 76, 01.01.1997

Öz

Davranış temel olarak insanların gereksinmeleri ve güdüleri tarafından belirlenir. Okul yöneticisi okulun amaçları doğrultusunda Performans göstermeleri için isgörenleri güdüleme/idir. İçerik teorileri esas itibariyle, kişiyi davranışa sevk eden faktörleri belirlemeye ağırlık vermektedir.Okul yöneticisi içerik kuramlarını bilirse kişiyi davranışa sevk eden ihtiyaçların ne olduğunu bilir ve ona göre strateji oluşturur, uygular.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Rıza ERDEM Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1997
Başvuru Tarihi 1 Ağustos 2014
Kabul Tarihi
Yayınlandığı Sayı Yıl 1997, Cilt 3, Sayı 3

Kaynak Göster

Bibtex @ { pauefd133269, journal = {Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, issn = {1301-0085}, eissn = {1309-0275}, address = {}, publisher = {Pamukkale Üniversitesi}, year = {1997}, volume = {3}, number = {3}, pages = {68 - 76}, title = {İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI}, key = {cite}, author = {Erdem, Ali Rıza} }
APA Erdem, A. R. (1997). İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 3 (3) , 68-76 . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11140/133269
MLA Erdem, A. R. "İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI" . Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1997 ): 68-76 <https://dergipark.org.tr/tr/pub/pauefd/issue/11140/133269>
Chicago Erdem, A. R. "İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (1997 ): 68-76
RIS TY - JOUR T1 - İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI AU - Ali RızaErdem Y1 - 1997 PY - 1997 N1 - DO - T2 - Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi JF - Journal JO - JOR SP - 68 EP - 76 VL - 3 IS - 3 SN - 1301-0085-1309-0275 M3 - UR - Y2 - 2022 ER -
EndNote %0 Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI %A Ali Rıza Erdem %T İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI %D 1997 %J Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi %P 1301-0085-1309-0275 %V 3 %N 3 %R %U
ISNAD Erdem, Ali Rıza . "İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI". Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 / 3 (Ocak 1997): 68-76 .
AMA Erdem A. R. İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI. PUJE. 1997; 3(3): 68-76.
Vancouver Erdem A. R. İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. 1997; 3(3): 68-76.
IEEE A. R. Erdem , "İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI", Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, c. 3, sayı. 3, ss. 68-76, Oca. 1997

..........................