BibTex RIS Kaynak Göster

CONTENT THEORIES AND THEIR CONTRIBUTIONS TO EDUCATIONAL ADMINISTRATION

Yıl 1997, Cilt: 3 Sayı: 3, 68 - 76, 01.01.1997

Öz

Humarı behaviors are predominecatly determined by their needs and mitives The school administratör has to motivate the school personnel to direct the m to the school obje eti ve s Content theories basicly , focuse on the Identification of the factors that stimulate mdividual the behaviour. If the school administratör have information ab o ut. the content theories, he or she will know the needs that stimulate the mdividual to hehave and form his or her strategy and practice.

İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI

Yıl 1997, Cilt: 3 Sayı: 3, 68 - 76, 01.01.1997

Öz

Davranış temel olarak insanların gereksinmeleri ve güdüleri tarafından belirlenir. Okul yöneticisi okulun amaçları doğrultusunda Performans göstermeleri için isgörenleri güdüleme/idir. İçerik teorileri esas itibariyle, kişiyi davranışa sevk eden faktörleri belirlemeye ağırlık vermektedir.Okul yöneticisi içerik kuramlarını bilirse kişiyi davranışa sevk eden ihtiyaçların ne olduğunu bilir ve ona göre strateji oluşturur, uygular.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Ali Rıza Erdem Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 1 Ocak 1997
Gönderilme Tarihi 1 Ağustos 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 1997 Cilt: 3 Sayı: 3

Kaynak Göster

APA Erdem, A. R. (1997). İÇERİK KURAMLARI VE EĞİTİM YÖNETİMİNE KATKILARI. Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 3(3), 68-76.