• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 11 - Sayı: 22, 1.12.2018

Yıl: 2018

Research Article

1. DETERMINANTS OF CONSUMERS’ PERSONAL HEALTH TECHNOLOGY USAGE INTENTIONS1

Semra CALİSKAN Aysegul TOKER V. Aslihan NASİR

Sayfa: 155-170
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. TÜKETİCİ ALGILARINA AİT ÇOK KRİTERLİ KARAR VERME VERİSİNİN ÇOK BOYUTLU ÖLÇEKLEME YÖNTEMİNDE KULLANIMI: CEP TELEFONU MARKALARI ÖRNEĞİ

Çetin KALBURAN

Sayfa: 171-186
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. Müşteri Odaklılık ile Müşterilerin Bilgi ve Farkındalık Düzeyi Bazında Ülkelerin İnovasyon Yetenekleri ve İhracat Performansları Arasındaki İlişki

Aslıhan KIYMALIOĞLU Yağmur ÖZ

Sayfa: 187-204
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. DOKUNMA İHTİYACI VE YAZILI BİLGİNİN PSİKOLOJİK SAHİPLİK ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Batuhan Doğu ALKAYA Tülay Korkmaz DEVRANİ

Sayfa: 205-232
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. FUTBOL SEYİRCİLERİNİN DUYUSAL DENEYİMLERİNİN, ETKİNLİK TATMİNİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ

Metin ARGAN Caner ÖZGEN Ahmet Ferdi KOÇ

Sayfa: 233-248
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. Benlik Uyumu ve Fonksiyonel Uyumun Tüketici Marka Bağı Üzerindeki Etkisi: Cep Telefonu Kullanıcıları Üzerine Bir Çalışma

Öznur Özkan TEKTAŞ Arş. Gör. Begüm UĞUR

Sayfa: 249-272
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 10 Sayı: 20, 1.12.2017
    • Cilt: 11 Sayı: 21, 1.06.2018
    • Cilt: 11 Sayı: 22, 1.12.2018
    • Cilt: 12 Sayı: 23, 1.06.2019
    • Cilt: 12 Sayı: 24, 1.12.2019