• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 2 - Sayı: 4, 1.12.2009

Yıl: 2009

Research Article

1. İŞLETME ALANINDAKİ TUTUM ÖLÇEKLİ ÇALIŞMALARDA CEVAPLAMA TARZI İLE DEMOGRAFİK DEĞİŞKENLER ARASINDAKİ İLİŞKİYİ TESPİTE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA

Ahmet BARDAKÇI Selçuk Burak HAŞILOĞLU Süleyman BARUTÇU Duygu KOÇOĞLU

Sayfa: 1-17
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. GENÇLERİN KİŞİSEL DEĞERLERİ İLE SATIN ALMA TARZLARI ARASINDAKİ İLİŞKİLERİN BELİRLENMESİ

Aysel ERCİŞ Sevtap ÜNAL

Sayfa: 19-44
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. BİR İLİŞKİSEL PAZARLAMA ARACI OLARAK SANAL TOPLULUKLAR

Zafer ERDOĞAN Tolga TORUN

Sayfa: 45-71
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. TURLA SEYAHAT EDEN TURİSTLERLE BAĞIMSIZ SEYAHAT EDEN TURİSTLERİN DEMOGRAFİK VE KİŞİLİK ÖZELLİKLERİ BİRBİRLERİNDEN FARKLI MI?

A. Hamdi İSLAMOĞLU Seda AKERMAN

Sayfa: 73-89
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 1 Sayı: 2, 1.06.2008
    • Cilt: 2 Sayı: 3, 1.12.2008
    • Cilt: 2 Sayı: 4, 1.12.2009
    • Cilt: 3 Sayı: 5, 1.06.2010
    • Cilt: 3 Sayı: 6, 1.12.2010