• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 3 - Sayı: 6, 1.12.2010

Yıl: 2010

Research Article

1. GLOKAL ÜRÜN VE MARKA STRATEJİLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ: “ALGİDA” İZMİR ÖRNEĞİ

Aykan CANDEMİR Ali Erhan ZALLUHOĞLU

Sayfa: 1-27
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. YÖRESEL ÜRÜN İMAJININ TÜKETİCİ SATINALMA DAVRANIŞI VE YÜKSEK FİYAT ÖDEME EĞİLİMİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ - İSTANBUL İLİNDE BİR UYGULAMA

Gülpınar KELEMCİ SCHNEIDER A. Bahar CERİTOĞLU

Sayfa: 29-52
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. ŞEHİR PAZARLAMASINDA MARKA KİŞİLİĞİNİN ETKİSİ: ALGILANAN MARKA KİŞİLİĞİ - TURİSTLERİN TAVSİYE ETME DAVRANIŞI İLİŞKİSİ

Hüseyin KANIBİR Sima NART Reha SAYDAN

Sayfa: 53-84
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. e-PERAKENDECİLİK SEKTÖRÜNDE TÜKETİCİLERİN e-MEMNUNİYET ALGILAMASINDA ROL OYNAYAN BİLEŞENLER ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA

Levent ÇALLI Nihal SÜTÜTEMİZ Mustafa YILMAZ

Sayfa: 85-105
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 2 Sayı: 4, 1.12.2009
    • Cilt: 3 Sayı: 5, 1.06.2010
    • Cilt: 3 Sayı: 6, 1.12.2010
    • Cilt: 4 Sayı: 7, 1.06.2011
    • Cilt: 4 Sayı: 8, 1.12.2011