avatar
Levent Çallı Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 5
8 Yayın
9 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Yönetim Bilişim Sistemleri İnsan Bilgisayar Etkileşimi Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi İstatistiksel Analiz E-Ticaret Teknoloji Yönetimi

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

238

0

2

528

1

2

2783

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

0

1

1683

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 333

0

1

333

Yayınlar

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 333

1

333

2

2783

1

661

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1683

1

1683

2

528

2

238

Yayınlar

1

2

2783

3

1

2716

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.