avatar
Levent Çallı Doç. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 5 TR Dizin Atıf 5
8 Yayın
9 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
5 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Yönetim Bilişim Sistemleri İnsan Bilgisayar Etkileşimi Veri Madenciliği ve Bilgi Keşfi Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi İstatistiksel Analiz E-Ticaret Teknoloji Yönetimi

Kurum

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

2

247

0

2

550

1

2

2829

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1705

0

1

1705

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

0

1

362

Yayınlar

Güven İnancı, Duygusal Tepkilerin Öncülü Olarak Otellerde Hizmet Robotu Kabulünü Nasıl Etkiler?
Yayın Bilgisi: 2022 , Acta Infologica
DOI: 10.26650/acin.1117238
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 362

1

362

2

2829

1

676

Identifying Factors That Contribute
To The Satisfaction Of Students In E-Learning
Yazarlar: Levent Callı , Cem Balcıkanlı, Fatih Callı, Halil Ibrahim Cebecı, Omer Faruk Seymen
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1705

1

1705

2

550

2

247

Yayınlar

1

2

2829

3

1

2802

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.