Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt: 4 Sayı: 7,
1.06.2011
Yıl: 2011
Research Article
1. STRATEJİK DÜŞÜNCE YARATMA: MAVİ OKYANUSA YELKEN AÇMAK
Ahu Ergen
2. SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE KALİTE ALGISI VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLİŞKİLERİ
Uğur Güllülü
,
Bilsen Bilgili
3. AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA AAP ” OLUMLU VE OLUMSUZ TAVSİYELERİN TÜKETİCİLERİN ÜRÜN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK ÜNİVERSİTE GENÇLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Uğur Yozgat
,
Recep Baki Deniz
4. KURUMSAL İTİBARI OLUŞTURAN FARKLI BİLEŞENLERİN MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Ümit Alnıaçık
Arşiv
Cilt: 3 Sayı: 5,
1.06.2010
Cilt: 3 Sayı: 6,
1.12.2010
Cilt: 4 Sayı: 7,
1.06.2011
Cilt: 4 Sayı: 8,
1.12.2011
Cilt: 5 Sayı: 9,
1.06.2012