Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
(Beta)
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi
Cilt: 4 - Sayı: 7,
1.06.2011
Yıl: 2011
Research Article
1. STRATEJİK DÜŞÜNCE YARATMA: MAVİ OKYANUSA YELKEN AÇMAK
Ahu ERGEN
2. SATIŞ SONRASI HİZMETLERDE KALİTE ALGISI VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ İLİŞKİLERİ
Uğur GÜLLÜLÜ
Bilsen BİLGİLİ
3. AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA AAP ” OLUMLU VE OLUMSUZ TAVSİYELERİN TÜKETİCİLERİN ÜRÜN SATIN ALMA KARARLARI ÜZERİNDEKİ ETKİSİNİ ÖLÇMEYE YÖNELİK ÜNİVERSİTE GENÇLERİ ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
Uğur YOZGAT
Recep Baki DENİZ
4. KURUMSAL İTİBARI OLUŞTURAN FARKLI BİLEŞENLERİN MÜŞTERİ BAĞLILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ
Ümit ALNIAÇIK
Arşiv
Cilt: 3 Sayı: 5,
1.06.2010
Cilt: 3 Sayı: 6,
1.12.2010
Cilt: 4 Sayı: 7,
1.06.2011
Cilt: 4 Sayı: 8,
1.12.2011
Cilt: 5 Sayı: 9,
1.06.2012