• Türkçe
    Turkish English
  • Yönetici Paneli Kullanıcı Paneli Dergilerim Araştırmalarım  (Beta) Takiplerim Profil
    Çıkış
  • Giriş

Pazarlama ve Pazarlama Araştırmaları Dergisi

Cilt: 5 - Sayı: 9, 1.06.2012

Yıl: 2012

Research Article

1. SATIN ALMA TARZLARI VE SMS REKLAMLARA YÖNELİK TUTUMLAR: GENÇ TÜKETİCİLER ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA

Ümit ALNIAÇIK

Sayfa: 1-20
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

2. ENDÜSTRİYEL HİZMET SATIN ALMA SÜRECİ VE LOJİSTİK MERKEZLER: BİR İÇERİK ANALİZİ UYGULAMASI

Ceren ALTUNTAŞ Okan TUNA

Sayfa: 21-41
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

3. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ BİR MOBİL PAZARLAMA ARACI: 2 BOYUTLU BARKODLAR

Filiz BOZKURT Ahu ERGEN

Sayfa: 43-64
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

4. PAZARLAMA ARAŞTIRMALARINDA ÇEŞİTLEME TRIANGULATION YAKLAŞIMI KULLANIMINA YÖNELİK BİR ANALİZ

Gül DENKTAŞ ŞAKAR

Sayfa: 65-82
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

5. CİNSİYET FARKLILIKLARI AÇISINDAN SMS KISA MESAJ REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM VE DAVRANIŞLAR: ISPARTA İLİNDE BİR UYGULAMA

Yasemin KARACA Pervin TEKİN

Sayfa: 83-101
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF

6. PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE YENİ BİR MECRA: MAĞAZA RADYOCULUĞU IN STORE RADİO

Fırat TUFAN A. Filiz SUSAR ÖZDİL

Sayfa: 103-116
Kütüphaneme Ekle
Araştırma Oluştur
PDF
       
  • Arşiv
    • Cilt: 4 Sayı: 7, 1.06.2011
    • Cilt: 4 Sayı: 8, 1.12.2011
    • Cilt: 5 Sayı: 9, 1.06.2012
    • Cilt: 5 Sayı: 10, 1.12.2012
    • Cilt: 6 Sayı: 11, 1.06.2013