Araştırma Makalesi
BibTex RIS Kaynak Göster

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI

Yıl 2004, Sayı: 7, 135 - 150, 26.04.2013

Öz

The aim of this study is to find out the thoughts of teachers about the Early
Childhood Education Program dated 31.05.2002 and numbered 270 by
Education Institution, to observe the applications concerning the program and
to determine the relations between the thougths and the observations.
As a result of this study it has been determined that there is no big negativity
in the thoughts of teachers about the program. However, on some steps
couple of problems have been concluded. Therefore from some aspects of
program (content, family activities, education methods, evaluation)
reevaluation improvements and informing of teachers are recommended. 

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI

Yıl 2004, Sayı: 7, 135 - 150, 26.04.2013

Öz

Bu araútÕrmanÕn amacÕ; M.E.B. Talim Terbiye Kurulu BaúkanlÕ÷ÕnÕn 270 sayÕ ve 31.05.2002 tarihli uygulanÕp denenmek ve geliútirilmek üzere yürürlü÷e konulan okulöncesi e÷itim programÕ hakkÕnda ö÷retmen görüúlerinin alÕnmasÕ, ö÷retmenlerin programa iliúkin uygulamalarÕnÕn gözlenmesi ve gözlem bulgularÕ ile görüúlerinin arasÕndaki iliúkinin tespit edilmesidir. AraútÕrma sonunda; ö÷retmenlerin program ile ilgili görüúlerinde çok büyük olumsuzluklarÕn bulunmadÕ÷Õ tespit edilmiútir. Bununla birlikte programÕn birkaç basama÷Õnda sorunlarÕn oldu÷u sonucuna varÕlmÕútÕr. Böylelikle programÕn bu yönlerden (içerik, aile katÕlÕm çalÕúmalarÕ, ö÷retim yöntemleri, de÷erlendirme) yeniden ele alÕnarak geliútirilmesi, ö÷retmenlerin bu konularda daha ayrÕntÕlÕ bilgilendirilmesi önerilmiútir.

Toplam 0 adet kaynakça vardır.

Ayrıntılar

Birincil Dil Türkçe
Bölüm Makaleler
Yazarlar

Suzan Cömert Bu kişi benim

Yayımlanma Tarihi 26 Nisan 2013
Gönderilme Tarihi 30 Ocak 2014
Yayımlandığı Sayı Yıl 2004 Sayı: 7

Kaynak Göster

APA Cömert, S. (2013). OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMI HAKKINDA ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ VE UYGULAMALARI. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(7), 135-150.