Şenel, A., & Erden, O. (2014). İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi(3), 54-63.
AMA
Şenel A, Erden O. İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. SUJEF. Mayıs 2014;(3):54-63.
Chicago
Şenel, Ahmet, ve Orhan Erden. “İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 3 (Mayıs 2014): 54-63.
EndNote
Şenel A, Erden O (01 Mayıs 2014) İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 54–63.
IEEE
A. Şenel ve O. Erden, “İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”, SUJEF, sy. 3, ss. 54–63, Mayıs2014.
ISNAD
Şenel, Ahmet - Erden, Orhan. “İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi 3 (Mayıs2014), 54-63.
JAMA
Şenel A, Erden O. İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. SUJEF. 2014;:54–63.
MLA
Şenel, Ahmet ve Orhan Erden. “İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA”. Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, sy. 3, 2014, ss. 54-63.
Vancouver
Şenel A, Erden O. İŞ EĞİTİMİ DERSİNİ YÜRÜTEN ÖĞRETMENLERİN GÜNCEL TEKNOLOJİLERDEN HABERDAR OLMA DURUMLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA. SUJEF. 2014(3):54-63.